کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کنته: تصمیم درستی برای جدایی گرفتم؛ به چلسی فکر نمی کنم

سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است تصمیمش برای جدایی از تیم ملی کاملاً درست بوده است.
کنته: تصمیم درستی برای جدایی گرفتم؛ به چلسی فکر نمی کنم
آنتونیو کنته که هفته گذشته به طور رسمی اعلام کرد که تا پایان یورو سرمربی تیم ملی ایتالیا خواهد بود، عصر امروز در نشستی مطبوعاتی ش در کوورچیانو شرکت کرد.
  
کنته می گوید:

تصمیمم کاملاً از هر نظری درست بود، می خواستم قبل از یورو جایگاهم را مشخص کنم چرا که بعد از یورو قراردادم به اتمام می رسید. به خوبی فکر کردم و شرایط را زیر نظر گرفتم، لحظه ای که این تصمیم را گرفتم، 100 درصد اطمینان داشتم و به ریاست فدراسیون فوتبال اطلاع دادم، کسی که شخصا من را انتخاب کرد و خواهان حضورم در اینجا بود. من به شکل آرام و مناسبی به او تصمیم را گفتم.
علی رغم اینکه حضور کنته در چلسی به زعم بسیاری از رسانه ها تمام شده است، کنته می گوید:

حتی به تاوکیو هم نگفته ام که به چه تیمی می روم، به او فقط گفتم می خواهم از تیم جدا شوم. البته کمی سخت بود، ترک کردن گروهی که خیلی خوب مشغول کار کردن بود مشکل بود. امّا به قلبم گوش دادم درست زمانی که به قلبم گوش دادم و سرمربی تیم ملی ایتالیا شدم. لزوما قرار نیست به انگلیس و یا چلسی بروم،شاید در ایتالیا کارم را ادامه دادم، اینجا جایی است که من پیروز شدم، شکست خوردم، خوشحال شدم، ناراحت شدم و از اینکه اینجا بزرگ شده ام خوشحالم. هم اکنون سرمربی تیم ملی ایتالیا هستم ، این تجربه ای بود که باعث کامل شدن من شد و به من یاد داد که از زمان محدود شده نهایت استفاده را ببرم وبا این زمان کم بتوانم رابطه خوبی را با دیگران به دست آورم. بدون شک تجربه فوق العاده و باورنکردنی بود، همیشه به مربیانی که سرمربی تیم ملی شده بودند حسودی می کردم. اکنون نوبت خودم است و می خواهم مثل همیشه کار کنم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد