کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوآ: دفاع تیم ملی بلژیک را به دفاع چلسی ترجیح می دهم

دروازه بان چلسی اعتقاد دارد تیمش از لحاظ بدنی آماده نیست.

کورتوآ: دفاع تیم ملی بلژیک را به دفاع چلسی ترجیح می دهم

تیبو کورتوآ دروازه بان بلژیکی تیمی چلسی فصل پیش در لیگ برتر کمترین گل خورده را به نام خود ثبت کرد اما تا به اینجا این فصل 41 بار دروازه چلسی را  باز شده دیده است. البته او مدتی از فصل را به خاطر مصدومیت از دست داده بود.

  

 به نقل از گل، کورتوآ گفته است دفاع تیم ملی بلژیک را به دفاع تیم چلسی ترجیح می دهد.


من فکر می کنم پیش فصل ما در چلسی کوتاه بود و از لحاظ بدنی آماده نشدیم. ما در اولین بازی فصلمان در کامینیوتی شیلد باختیم اما از هنگام آمدن گاس هیدینک اوضاع بهتر شده است. همچنان گل های زیادی می خوریم اما این به طور کامل مشکل خط دفاع نیست. با این وجود من دوست دارم پشت چهار مدافع بلژیک دروازه بانی کنم. 


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد