کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داگلاس کوستا: مثلث من، نیمار و ویلیان بی نقص است

ستاره برزیلی بایرن مونیخ به همکاری میان خودش، نیمار و ویلیان اشاره می کند.
داگلاس کوستا: مثلث من، نیمار و ویلیان بی نقص است
به گزارش GOAL، داگلاس کوستا در کنفرانس امروز خود اصرار دارد مثلث کوستا، نیمار و ویلیان را بار دیگر در ترکیب برزیل مشاهده کند:
  
در آخرین بازی خود برابر پرو که به برتری 3-0 دست یافتیم، مشاهده کردید چه هماهنگی میان مثلث من، نیمار و ویلیان صورت گرفت. عملکرد ما بدون نقص بود و من دلیلی برای دست زدن به این ترکیب سه نفره نمی بینم. ما حتی می توانیم بدون شماره 9 بازی کنیم. بیشتر از هر زمان دیگر به بازی پیش روی خودمان که مقابل اروگوئه است خوشبین هستم.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد