کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دارمیان: کونته برای هدایت چلسی بهترین گزینه است

مدافع ایتالیایی یونایتد اعتقاد دارد، راه آتزوری بعد از خروج کونته ادامه دارد و این تیم همچنان می تواند خود را در جمع مدعیان ببیند.

متئو دارمیان و خوان ماتا

تیم ملی ایتالیا بامداد امروز در دیداری دوستانه برابر تیم ملی اسپانیا، با نتیجه 1-1 متوقف شد.

  

در این بازی اینسینیه برای آتزوری و آدوریز  برای لاروخا گلزنی کردند؛ متئو دارمیان که در سمت راست دفاع ایتالیا توپ می زد، مسیری که این تیم در آن قرار گرفته را ایده آل می داند؛

 

ضمن اینکه بازیکن منچستر یونایتد در صحبت های خود به این نکته هم اشاره کرده که آنتونیو کونته بهترین گزینه برای هدایت باشگاه چلسی است:

-

می دانستیم که اسپانیا در قواره یک تیم قهرمان بازی می کند و از همان ابتدا قدرت خود را دیکته می کند. با این حال این ما بودیم که در بسیاری از دقایق بر بازی سوار بودیم و توانستیم آن را کنترل کنیم.

 

این شرم آور بود که نتوانستیم به پیروزی برسیم، چرا که برابر اسپانیا خیلی خوب بازی کردیم و شایسته برد بودیم؛ با این حال شخصیت تیمی خودمان را نشان دادیم و ثابت کردیم که هنوز هم یکی از قدرت های جهانیم.

 

زمان زیادی برای آماده شدن نداریم، یورو 2016 نزدیک است و در این زمان اندک باید خودمان را به سرعت با تفکرات مربی وفق دهیم.

 

دوست نداریم که صرفا در یورو حضور داشته باشیم، برای بردن عنوان به فرانسه می رویم.

-

 

کونته به احتمال فراوان، بعد از یورو هدایت چلسی را بر عهده خواهد گرفت؛ دارمیان در این مورد یادآور شد:

-

کونته بهترین گزینه برای هدایت چلسی است. ایتالیایی ها ثابت کرده اند که به خوبی می توانند خود را با فوتبال انگلیس وفق دهند. او هم به خوبی می تواند از عهده سرمربیگری چلسی برآید.


منبع:ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد