کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوکاکو: می خواهم فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم

ابراز علاقه لوکاکو برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا، می تواند به معنی خروج وی در تابستان آتی از جمع تافی ها باشد.
لوکاکو: می خواهم فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم
یورو اسپورت گزارش می دهد: علیرغم حضور نا امید کننده اورتون در رده دوازدهم لیگ برتر، لوکاکو در مجموع تمامی رقابت ها ۲۵ بار برای آبی پوشان مرسی ساید گلزنی کرده است و می گوید هدف بعدی وی، پیوستن به باشگاهی است که در بزرگترین رقابت سطح باشگاهی جهان حاضر باشد.
  
اورتون هم اکنون ۱۳ امتیاز با منچسترسیتی چهارم جدولی فاصله دارد و بدین ترتیب شانس حضور این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، بسیار اندک است. لوکاکو در مصاحبه اش با اسکای اسپورتس در این باره گفت:

این پله بعدی برای من است. من تابستان بعد ۲۳ ساله خواهم بود و گمان می کنم این زمان مناسبی است که از فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم. 
چندی پیش راجر، پدر روملو لوکاکو، در مصاحبه ای از علاقه تیم هایی همچون اتلتیکو مادرید‌، بایرن مونیخ، یوونتوس، چلسی و منچستریونایتد به جذب پسرش گفته بود و مایل بود تا فرزندش را در لباس منچستریونایتد یا بایرن مونیخ ببیند.

این نقطه نظر پدر من است. فکر می کنم آن ها تیم هایی هستند که او دوست دارد. این بدین معنی است که مردم با یک چشم به شما نظر دارند. من یک مدیربرنامه دارم که در حال حاضر با او معامله می کنم. من فقط می خواهم خوب باشم، برای کسب پیروزی به هم تیمی هایم کمک کنم و گل های بسیاری به ثمر برسانم.
 گفته می شود شاید وی بار دیگر به چلسی بازگردد؛ اما این بار تحت نظر آنتونیو کونته. لوکاکو در سال ۲۰۱۴ پس از سپری کردن دورانی موفق به صورت قرضی، از چلسی جدا شد و با ۲۸ میلیون پوند رسما به مالکیت اورتون در آمد. او در مورد انتقالی مجدد به تیم سابقش، این گونه پاسخ داد:

نه، من نمی خواهم این را بگویم. فکر نمی کنم چیزی برای اثبات به آن ها نیاز داشته باشم.  من تغییر کرده ام؛ آن ها تغییر کرده اند.  این بهترین معامله برای هر دو تیم بود چرا که آن ها قهرمان لیگ شدند و  من هم به بازیکن بهتری مبدل شدم. بنابراین خواهیم دید در آینده چه رخ خواهد داد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد