کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا جانشین تراشتگن در بارسلونا؟

طبق ادعای رسانه های کشور اسپانیا ممکن است دروازه بان بلژیکی باشگاه چلسی جانشین مارک آندره تراشتگنِ ناراضی در بارسلونا شود.

به گزارش Mundodeportivo و به نقل از مارکا، مصاحبه های اخیر مارک آندره تراشتگن که بوی نارضایتی از شرایط بازی کردنش در بارسلونا را می دهد احتمال خروج این دروازه بان جوان از نیوکمپ را افزایش داده است.   تراشتگن در صحبت هایش همواره اعلام می کند بسیار مصمم است که در لالیگا نیز به جای کلودیو براوو شماره1 آبی اناری ها باشد و این چیزی است که با نظر لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا در تضاد است.


با توجه به آگاهی باشگاه های منچسترسیتی و لیورپول از وضعیت تراشتگن در بارسلونا، شاید این گلر آلمانی در تابستان امسال تصیمی جنجالی گرفته و بارسلونا را ترک کند. با رخ دادن این اتفاق احتمال دیگری که ممکن است به حقیقت به پیوندد جانشین شدن تیباوت کورتوا به جای تراشتگن در درون دروازه بارسلوناست. کورتوا نیز این روز ها شک و تردیدها در مورد آینده اش در چلسی را به اوج خود رسانده و به اعتقاد بسیاری به درب خروج استمفوردبریج نزدیک شده است. این دروازه بان 23 ساله بلژیکی در کتاب خود به این موضوع اشاره کرده بود که دو فصل قبل احتمال پیوستنش از اتلتیکو مادرید به بارسلونا وجود داشته است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد