کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زلاتان: لیگ برتر را دوست دارم و پیشنهاد های زیادی خواهم داشت، صبور باشید!

زلاتان ابراهیموویچ در پایان این فصل بازیکن آزاد خواهد بود.
به گزارش Goal، قرارداد ستاره سوئدی با پاریسن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می رسد و همین او را به یکی از جذابترین سوژه های تابستان بدل خواهد کرد.   او به باشگاه های انگلیسی متعددی لینک شده است و چلسی، آرسنال، منچستر یونایتد و منچسترسیتی همگی باشگاه هایی هستند که گفته می شود علاقه مند به امضای قرارداد با او هستند. زلاتان در باره لیگ برتر گفت:

علاقه وجود دارد. بله. تائید می کنم. فکر می کنم [لیگ برتر] برجسته ترین لیگ در دنیاست. لیگی که بیشترین اخبار را به خود اختصاص می دهد. اما فقط زمانی که همه پیشنهاد ها روی میز باشد تصمیم خواهم گرفت. مثل ازدواج می ماند، هر دو طرف باید خوشحال باشند.
او همچنین هرگونه احتمال ماندن در پاریس  را کاملاً رد کرد:

من تا پایان ژوئن با باشگاه قرارداد دارم. اینطور که به نظر می رسد بیشتر از آن در باشگاه نخواهم ماند. ما مذاکره ای با هم نداریم و اوضاع اینگونه است. ما گزینه ها را در نظر خواهیم گرفت که فکر می کنم خیلی خواهند بود. آینده خوب به نظر می رسد. اتفاقات زیادی در این تابستان خواهد افتاد، پس فقط باید کمی صبر داشت. مطمئناً شما [رسانه ها] چیز هایی برای نوشتن خواهید داشت.
زلاتان در این فصل در همه رقابت ها در 40 بازی 35 گل برای پاریسن ژرمن به ثمر رسانده است و قهرمانی  این تیم در لوشامپیونه مسجل شده است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد