کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد میکل از مورینیو: وقتی مربی به شما اطمینان نداشته باشد از شما ایراد می گیرد

هافبک تیم چلسی بار دیگر از سرمربی سابق این تیم انتقاد کرده است.

انتقاد میکل از مورینیو: وقتی مربی به شما اطمینان نداشته باشد از شما ایراد می گیرد

ژوزه مورینیو در اواسط فصل به علت نتایج ضعیف از هدایت چلسی برکنار شد.ابی میکل بازیکنی است که از این اخراج سود برده است. میکل از زمان آمدن هیدینک تقریبا به صورت ثابت برای آبی های غرب لندن به میدان رفته است.

  

به نقل از گل، میکل، کاپیتان تیم ملی نیجریه به انتقاد از مورینیو پرداخته است و اعتقاد دارد در زمان مورینیو به اندازه ای خوب بوده است که در ترکیب قرار بگیرد. وی تنها 5 بازی زیر نظر مورینیو در این فصل برای چلسی انجام داد.


من فکر می کنم اطمینان همه چیز است. وقتی مربی به شما اطمینان نداشته باشد من به شما قول می دهم، شما موفق نمی شوید. حتی اگر شما همه چیز را به درستی انجام دهید، او بازهم از شما یک ایرادی می گیرد. مردم در زمان های مختلف، تصمیمات مختلفی می گیرند. شاید مورینیو در آن زمان به من احتیاجی نداشته است. فوتبال ورزش سختی است. هر مربی وقتی می آید، کسانی را می خواهد که بتواند به آن ها اطمینان کند. اگر او به شما اطمینان نداشته باشد، به شما بازی نمی دهد.

هیدینک آمد. با من صحبت کرد و به من روحیه داد. تا الان 20 بازی انجام داده ام و تیم در رده ای قرار دارد که از ابتدا فصل در آن نبوده است.

میکل در ژانویه هم از کمبود رابطه با مورینیو گفته بود و از او انتقاد کرده بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد