کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بونوچی قصد پیوستن به چلسی را ندارد

مدافع باتجربه یوونتوس قصد پیوستن به چلسی را ندارد.
 لئوناردو بونوچی ۲۸ ساله که در هفته های اخیر بحث ملحق شدن او به آنتونیو کونته در باشگاه چلسی از فصل بعد مطرح شده در آستانه دیدار دوستانه امشب ایتالیا مقابل آلمان به خبرنگاران گفته:" نمی دانم کونته فصل بعد چیکار می کند اما من قراردادم را تا سال ۲۰۲۰ با یووه تمدید کردم و تنها به این باشگاه فکر می کنم.
  
کونته از زمانی که به یووه آمد تلاش کرد تا به من برای برداشتن قدم بعدی و ادامه پیشرفت کمک کند. در ابتدا با هم اختلاف داشتیم چون من وضعیت بدنی خوبی نداشتم اما باید اعتراف کنم که از جنبه تکنیکی به من چیزهای زیادی یاد داد.

اگر امروز یکی از مدافعان خوب اروپا هستم، بخشی از آن به خاطر رئیس است."

منبع:وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد