کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پتر چک: احتمالا بعد از یورو 2016 از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد

دروازه بان چکی تیم فوتبال آرسنال از خداحافظی اش از تیم ملی گفته است.
پتر چک: احتمالا بعد از یورو 2016 از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد
پتر چک در تیم فوتبال چلسی سرشناس شد و سال های خوبی را به همراه آبی های لندن سپری کرد و در تابستان گذشته به تیم آرسنال پیوست. وی امسال برای هشتمین بار به عنوان بهترین بازیکن کشور چک انتخاب شد.
  
به نقل از دیلی میل، چک به این موضوع فکر می کند که از تیم ملی خداحافظی کند و تمام تمرکزش را بر روی رده باشگاهی بگذارد. وی از سال 2002 در تیم ملی بازی می کند و در یورو 2004 که تیم ملی چک به نیمه نهایی رسید وی به عنوان بهترین دروازه بان مسابقات انتخاب شد. این دروازه بان 33 ساله از سال 2007 کاپیتان تیم ملی چک است و 108 بازی برای این تیم انجام داده است.

من در آستانه 34 سالگی هستم و باید به بازنشستگی از تیم ملی فکر کنم. اخیرا به این موضوع فکر کرده ام که پس از 14 سال بازی در تیم ملی این بخش از زندگی ام را ببندم. من باید به نقاط مختلف سفر کنم و برای تیم ملی بازی کنم. شاید به این خاطر از تیم ملی خداحافظی کنم و تمرکزم را بر روی آرسنال بگذارم. شما در زندگی به نقطه ای می رسید که باید بایستید و راه دیگری را انتخاب کنید این زمان برای من بعد از یورو فرا می رسد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد