کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیم منتخب دو پا های جهان؛ از مدافع وست بروم تا مهاجم پنارول و دروازه بان بایرن مونیخ

دو پا بودن در دنیای فوتبال نقش کلیدی در برتری شما نسبت به حریف دارد. به مرور 11 نفر که در کار با هر دو پا تخصص دارند پرداخته ایم.
تمام بازیکنان فوتبال توانایی شوت زدن، پاس دادن و تکل کردن را دارند. اما هیچ چیز در فوتبال به اندازه دو پا بودن کارایی ندارد.
   
به نقل از میرر قصد داریم، تیمی از بازیکنان دو پا را انتخاب کنیم.

دروازه بان: مانوئل نویر( بایرن مونیخ)

همگان نویر را به عنوان یک سوییپر می شناسند. وی در جمع کردن توپ پشت مدافعانش استاد است. بازی با پای او در میان دروازه بان ها مثال زدنی است. او توانایی دفع توپ با هر دو پا را دارد و شروع مجدد های بی نظیری دارد.شاید بازی با پای او از بعضی از بازیکنان نیز بهتر باشد.

دفاع راست: فیلیپ لام( بایرن مونیخ)

سالیان سال است که سمت راست آلمان و بایرن مونیخ را امن کرده است. او دوست دارد به عرض بزند و توپ را سانتر کند و یا شوت بزند. برای مثال گلش در جام جهانی 2006 به کاستاریکا را به یاد آورید. او گاهی به سمت خط عرضی حرکت می کند و با تو سر توپ زدن، توپ را با پای چپ سانتر می کند.

دفاع وسط: متس همولز( دورتموند)

چند سال پیش، بعد از یکی از بازی های دورتموند، جیمی ردنپ در باره او گفت:" هوملز انگار چپ پا هست." در حالی که این بازیکن راست پا است.

دفاع وسط: جانی اوانز( وست بروم)

او را به عنوان یک دفاع وسط می شناسیم اما در تیم وست بروم او در سمت چپ خط دفاع بازی می کند و صد درصد توانایی استفاده از پای غیر تخصصی اش را دارد.

دفاع راست: آدریانو( بارسلونا)

بی شک او نقش آچار فرانسه را در تیم بارسلونا دارد. او در هر چهار پست خط دفاع می تواند بازی کند و اگر لازم باشد، حتی در خط میانی نیز بازی می کند. بی شک گل های پای راست زیبای او برای بارسلونا در ذهن هواداران هنوز تازه است. او بازیکنی چپ پا است.

هافبک وسط: لروی فر( سوانزی)

بی شک اگر بازی او را برای اولین بار ببینید قادر نخواهید بود پای تخصصی او را تشخیص دهید.

هافبک وسط: هرنانس( یوونتوس)

بی شک او یکی از هافبک های جهان است که به اندازه واقعی اش به او اهمیت داده نمی شود. هافبکی تکنیکی و البته شوت زن. او فصل قبل برای اینتر از روی دو ضربه آزاد گل زد که یکی با پای راست بود و یکی با پای چپ.

هافبک راست: پدرو( چلسی)

بی شک بازی های او در بارسلونا گویای همه چیز است. او در سمت را ست و چپ در بارسلونا بازی می کرد و گل های فراوانی از او به یاد داریم که با پای غیر تخصصی به ثمر رسانده است.

هافبک هجومی: سانتی کازورلا( آرسنال)

آنقدر توان پای چپ غیر تخصصی اش بالا است که با پای چپ کرنر ها را بر روی دروازه می فرستد.

هافبک چپ: آدام لالانا( لیورپول)

او یکی از مهمترین بازیکنان لیورپول است و چرخش هایش شبیه چرخش های کرایوف است. او سرعت زیادی ندارد اما مدافعان به علت راحت بودن او در دریبل کردن با هر دو پا نمی توانند او را به راحتی متوقف کنند. خیلی از بازیکنان می توانند با پای غیر تخصصی خود شوت بزنند اما بازیکنان زیادی نیستند که بتوانند 6 و 7 ضربه سریع در هنگام دریبل با پای غیر تخصصی خود به توپ بزنند.

مهاجم نوک: دیگو فورلان( پنارول)

اگر در مورد او شک دارید، در اینترنت گل های او را سرچ کنید. او از فواصل بالا با پای چپ گل می زند. اگر برای اولین بار گل های او با پای چپ را ببینید، حتما خواهید گفت که او چپ پا است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد