کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بهترین بازیکنان لیگ جزیره از لحاظ آمار

با بهترین بازیکنان این فصل لیگ جزیره آشنا شوید. در این بخش عملکرد این بازیکنان را با دقت بررسی می کنیم.
برترین بازیکنان لیگ جزیره تا به اینجای فصل چه کسانی بودند؟ این بازیکنان موفق که در  طول فصل نقش کلیدی را در تیم هایشان ایفا کردند، را  با معیارهای  موقعیت سازی، پاس های موفقیت آمیز، تعداد شوت و دقت، نبردهای تن به تن، تکل های موفقیت آمیز، قطع و جلوگیری از حمله، پوشش خط دفاعی، مورد بررسی قرار می دهیم.   اشاره ای هم به  اشتباهات منجر به گل دروازه بانان و بازیکنان خشن، این فصل می کنیم.

موقعیت سازی:

1-مسوت اوزیل با 116 بار  2-کریستین اریکسن 92 بار  3-دیمیتری پایه با 84 بار  خلق موقعیت، 3  نفر  برتر هستند.

پاس های موفقیت آمیز:

1-سسک فابرگاس با 1703 پاس موفق 2-آندره سورمن(بورنموث) 1532 پاس موفق 3-گلن ولان(استوک) 1498 پاس موفق، 3 نفر برتر  در  دادن پاس های سالم و درست هستند.

تعداد شوت و دقت:

1-هری کین با 128 شوت و دقت 63% 2-جیمی واردی با 98 شوت و دقت 57% 3-روملو لوکاکو با 100 شوت و دقت 53%، 3 مهاجم برتر از  لحاظ تعداد شوت  و دقت  شوت هستند.

نبرد های تن به تن:

1-تروی دینی(واتفورد) با 185 بار  دوئل موفق 2-رودی گستد(ویلا) با 171 بار 3-ویرجیل ون جیک(ساوتهمپتون) با 132 بار،از لحاظ  رقابت تن به تن، 3 نفر  اول این معیار فیزیکی هستند.

h 

تکل های موفقیت آمیز:

1-انگولو کانته با 96  تکل 2-ادریسا گوئیه(ویلا) با 93 تکل 3-اریک پیترس(استوک) با 85 تکل موفقیت آمیز و صحیح، 3 نفر برتر هستند.

کانته

قطع و جلوگیری از حمله:

1-ادریسا گوئیه با 129 بار  2-انگولو کانته با 126 بار 3-یاکوب(وست برومویچ) با 97 بار قطع و جلوگیری از حمله حریفان 3 نفر برتر می باشند.

پوشش خط دفاعی:

1-اشلی ویلیامز(سوآنزی)  با 284 بار 2-استیون کوک(بورنموث) با 252 بار 3-توبی آلدروایلد(اسپرس) با 241 بار پوشش در خط دفاع، 3 نفر برتر هستند.

اشتباهات منجر به گل و خشن ترین بازیکنان:

لوکاس فابیانسکی و آرتور  بوروس دو دروازه بان لهستانی تیم های سوآنزی و بورنموث با 4 بار اشتباه در امر گل خوردن در رده اول هستند. پس از این 2 نفر هم سایمون مینیوله و جان رادی سنگربان نوریچ  در  رده دوم هستند.

خشن ترین بازیکنان این فصل هم ویکتوریا وانیاما (ساوتهمپتون) با 5 کارت زرد و 3 کارت قرمز بوده است. در رده های بعدی هم سیدو مانه هم تیمی وانیاما با 4 کارت زرد و 2 کارت قرمز  و جیمز میلنر با 7 کارت زرد و یک کارت قرمز  قرار دارند.
                                                                                                                                                                                                                                             h

منبع:طرفدرای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد