کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

روی هاجسون: در سمت چپ خط دفاع مشکل داریم؛ برنامه ای برای بازگرداندن جان تری به تیم ملی ندارم

سرمربی تیم انگلیس به دنبال یک بازیکن در سمت چپ دفاع وسط است.

تیم ملی انگلیس در دو بازی اخیرش 4 گل دریافت کرده. آن ها آلمان را 3 بر 2 شکست دادند و 2 بر 1 مغلوب هلند شدند.

 

 

به نقل از اسکای، روی هاجسون تایید کرده است که انگلیس در سمت چپ خط دفاعی دچار مشکل است اما خوشبین است که تا یورو 2016 این مشکل حل گردد.


من فکر می کنم کریس اسمالینگ در بازی با هلند تا زمانی که در زمین بود، عالی کار کرد. و فکر می کنم جان استونز که در این چند وقت زیاد به او بازی نرسیده است، دلگرمی بزرگی به ما داد و نشان داد چه بازیکنی است. این نظر شما که می گویید در سمت چپ خط دفاع مشکل داریم کاملا درست است اما من کاری نمی توانم بکنم مگر اینکه در 5 هفته آینده یک بازیکن با استعداد پیدا شود که بتواند در سمت چپ دفاع وسط بازی کند. من نمی توانم پیش بینی کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگرداندن جان تری به تیم ملی را دارد یا خیر، گفت:


جان تری بازیکنی است که بازنشسته شده است و من زیاد به او فکر نمی کنم اما نمی توانم انکار کنم که او بازیکن قوی است. او بازیکنی است که در سمت چپ دفاع وسط می تواند بازی کند درحالی پست تخصصی اش نیست و راست پا است اما او چهار سال پیش بازنشسته شده است. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد