کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

20 بازیکنی که در تابستان بازیکن آزاد محسوب می شوند (قسمت اول)

تلگراف به بررسی قرارداد بازیکنان سرشناس پرداخته است و لیستی از نام کسانی آماده کرده که در تابستان بازیکن آزاد خواهند بود.
کدام بازیکنان در تابستان قراردادشان به اتمام می رسد؟ کدام باشگاه ها به دنبال جذب این بازیکنان هستند؟ تلگراف به بررسی وضعیت این بازیکنان پرداخته است:  1. جان تری(چلسی)

بعد از 18 سال در چلسی، زمان تغییر برای کاپیتان، اسطوره و لیدر باشگاه فرا رسیده است. تری ممکن است برای رفتن به آمریکا وسوسه شود، اما او به شدت با انتقالی به چین لینک شده است. جایی که او در سال های اخیر، دو بار از آن دیدن کرده است.

مقصد احتمالی: لیگ آمریکا(ام ال اس)، سوپر لیگ چین، پاریس سن ژرمن و اینتر

 

2. زلاتان ابراهیموویچ(پاریس سن ژرمن)

زلاتان به وضوح از انتقال به لیگ برتر صحبت کرده است. در مورد اینکه آیا می تواند در یک سه شنبه مرطوب در استوک برای تیمش مثمرثمر باشد یا نه. شاید 34 ساله باشد، اما هنوز کیفیت خود را حفظ کرده است. همچنین او می تواند برای درآمدزایی هر باشگاهی یک گزینه کلیدی محسوب شود.

مقصد احتمالی: وستهم، لیورپول، تاتنهام و آرسنال

 

3. مایکل کریک (منچستر یونایتد)

کریک از آن دسته از بازیکنانی است که وقتی بازنشسته شدند، باید از آنها قدردانی کرد. در یک دهه حضور او در منچستر، کریک موفق شده پنج قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به کارنامه خود اضافه کند. با این حال، منچستر یونایتد همچنان قرارداد جدیدی به این بازیکن ارائه نکرده است. کریک می گوید راجع به آینده نگرانی ندارد.

مقصد احتمالی: منچستر یونایتد و نیوکاسل

 

4. میکل آرتتا (آرسنال)

 به خاطر بازی های کم او در این فصل، اشکالی ندارد اگر فراموش کنید آرتتا کاپیتان آرسنال است. از زمانی که آرتتا با مصدومیت دسته و پنجه نرم می کند، فقط 13 بار برای آرسنال به میدان رفته است و پیش بینی می شود او در این تابستان آرسنال را ترک کند- همچنین او پتانسیل مربی شدن را دارد، احتمال می رود بعد از بازنشسته شدن آرتتا، آرسن ونگر از او در کادر فنی استفاده کند. پیش بینی می شود پپ گواردیولا نقشی مشابه را در منچستر سیتی به آرتتا پیشنهاد دهد.

 

مقصد احتمالی: آرسنال، منچستر سیتی، اورتون، رئال سوسیداد

 

5. فرناندو تورس (آ.ث.میلان قرضی در اتلتیکو مادرید)

مهاجم سابق چلسی و لیورپول، پس از انتقالی گران قیمت در سال 2011 موفق نشد فرم فوق العاده خود را حفظ کند. قرارداد او با میلان در تابستان به اتمام می رسد. فرم اخیر او در اتلتیکو مادرید، می تواند این باشگاه را برای دائمی کردن قرارداد قرضی تورس متقاعد کند. هر چند ادامه فعالیت تورس در خارج از کشور محتمل تر به نظر می رسد.

 

مقصد احتمالی: اتلتیکو مادرید، لیگ آمریکا (ام ال اس) و سوپر لیگ چین

 

6. فرانچسکو توتی (رُم)

توتی یک تعریف از یک بازیکن تک باشگاهی در عصر ماست، اما ممکن است او در این تابستان به چالش کشیده شود. کاپیتان 39 ساله رُم، بعد از انجام بیش از 750 بازی و به ثمر رساندن 300 گل ممکن است از این باشگاه جدا شود. پیش بینی می شود توتی با خداحافظی از دنیای فوتبال، رکورد خود مبنی بر بازیکن تک باشگاهی را حفظ کند.

 

مقصد احتمالی: لیگ آمریکا(ام ال اس)، سوپر لیگ چین، رُم و لسترسیتی

 

7. اور بانگا (سویا)

هافبک آرژانتینی سویا خواهان زیاد دارد. این بازیکن 27 ساله که موفق به کسب قهرمانی در دو فصل گذشته لیگ اروپا به همراه سویا شده، به منچستر یونایتد، اتلتیکو مادرید و اینتر لینک شده است. گزارشات نشان می دهد مقصد او همچنان نامشخص است.

 

مقصد احتمالی: منچستر یونایتد، اینتر، اتلتیکو مادرید و سویا

 

8. پاتریس اورا (یوونتوس)

پس از جدایی اورا از منچستر یونایتد در سال 2014، باشگاه انگلیسی به شدت جای خالی او را احساس می کند در حالی که یوونتوس از از تاثیر گذاری و شخصیت او نفع می برد. قرارداد دو ساله اورا در تورین، در این تابستان به اتمام می رسد. پیش بینی می شود یوونتوس قرارداد جدیدی به اورا پیشنهاد کند.

 

مقصد احتمالی: یوونتوس، لیگ آمریکا (ام ال اس) و لیگ فرانسه(لوشامپیونه)

 

9. مارتین دمیکلیس (منچستر سیتی)

آینده مارتین دمیکلیس در منچستر سیتی، پس از نمایش او در دربی شهر منچستر مشخص شد. جایی که او نتوانست از پس مارکوس راشفورد 18 ساله بر بیاید. او حالا 35 ساله است و می تواند به سوپر لیگ چین، لیگ آمریکا برود یا حتی به کشورش آرژانتین برگردد.

 

مقصد احتمالی: لیگ آمریکا(ام ال اس)، سوپر لیگ چین و لیگ برتر آرژانتین

 

10. گئورگ فن در ویل (پاریس سن ژرمن)

مدافع 28 ساله هلندی پاریس سن ژرمن، تا به الان با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پاریسی مواجه نشده است. تعدادی از باشگاه های لیگ برتر جزیره وضعیت او را دنبال می کنند.

 

مقصد احتمالی: چلسی، منچستر یونایتد و اینتر میلان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد