کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رایولا: تنها منچستر سیتی در انگلیس زلاتان را نمی خواهد!

به غیر از منچستر سیتی، تمامی تیم های مطرح لیگ برتر خواهان به خدمت گرفتن زلاتان هستند.
به نقل از اسکای اسپورتس مدیر برنامه های زلاتان می گوید به غیر از منچستر سیتی تمامی تیم های مطرح لیگ برتر خواهان امضای قرار داد با مهاجم کنونی پاریس سن ژرمن هستند.
  
در پایان این فصل ابراهیموویچ بازیکن آزاد محسوب می شود و همچنین هیچگونه قرارداد جدیدی هم میان او و باشگاه پاریس سن ژرمن امضا نشده است. گزارشات حاکی از این است که او با تعدادی از باشگاه های مطرح اروپا در حال مذاکره است.

ابراهیموویچ سابقه کار کردن زیر نظر گواردیولا -که در تابستان جایگزین مانوئل پیگرینی می شود- را  در بارسلونا دارد. اما رابطه این دو در نیوکمپ بسیار تیره و تار بود تا جایی که درنهایت به جدایی زلاتان از بارسلونا انجامید.

مینو رایولا مدیر برنامه های زلاتان در جواب سوالی که درباره پیشنهادات لیگ برتری زلاتان از او پرسیده شد، به گازتا دلو اسپورت گفت:

به غیر از منچستر سیتی که توسط پپ گواردیولا هدایت خواهد شد، تمامی تیم های بزرگ انگلیس پشت در مذاکره با زلاتان هستند.
رایولا معتقد است هر باشگاهی که زلاتان را به خدمت بگیرد می تواند چندین سال از او استفاده کند زیرا زلاتان می تواند تا حدود 40 سالگی در این سطح به فوتبال ادامه دهد.

او درباره این بازیکن 34 ساله گفت:

من به او گفتم  با توجه به شرایط جسمی و ذهنی که او از آن برخوردار است می تواند 5 سال دیگر به فوتبال حرفه ای ادامه دهد. او انرژی باور نکردنی دارد که به مرور زمان در حال پیشرفت است. وقتی او هنوز زمان دارد چرا باید از شکار کردن دست بکشد؟ در یک کلام او کسی نیست که مردم بتوانند حتی تصور کنند که چه توانایی هایی دارد.
رایولا تایید کرد که باشگاه های ایتالیایی هم او را زیر نظر گرفته اند و مدعی شد که اینتر میلان پیشنهادی را نیز ارائه کرده است. او همچنین گفت حتی ممکن است که او در  پی اس جی ماندنی شود، جایی که امسال در آن موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ فرانسه تا به این جای کار شده است.

پاریسی ها هر آن چه در توان دارند برای تمدید قرار داد ایبرا انجام می دهند و برای ما هم پاریس کماکان به عنوان یک گزینه باقی مانده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد