کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گاس هیدینک: الکساندر پاتو شاید فردا بازی کند؛ هازارد به بازی نمی رسد

به نظر الکساندر پاتو سرانجام برای چلسی به بازی خواهد رفت.

به گزارش Evening Standard، گاس هیدینک درباره بازی فردای چلسی با تیم ته جدولی استون ویلا با خبرنگارارن صحبت کرد. به نظر می رسد می رسد مهاجم برزیلی که در ماه ژوئن و با قراردادی قرضی از کورینتیانس به چلسی پیوست بالاخره اولین بازی خود را برای این تیم انجام خواهد داد. 

 

 

او در ابتدای پیوستنش به چلسی با مشکل آمادگی جسمانی رو به رو بود و بعد هم اوج گیری دیگو کوستا و ظهور مهاجم جوان برتراند ترائوره، الکساندر پاتو را به یک نیمکت نشین مطلق در تیم بدل کرد. اما حالا از آنجایی که دیگو کوستا با محرومیت مواجه است و ترائوره هم به نظر بعد از بازگشت از بازی های ملی آمادگی لازم را ندارد، پاتو در برابر استون ویلا فرصت بازی پیدا خواهد کرد:


اینکه پاتو فردا بازی خواهد کرد یا نه را باید دید. ما هشت بازی پیش روی خود داریم و صادقانه بگویم چیز زیادی برای بردن باقی نمانده است. من به بازیکنان تضمین نمی دهم اما شاید فرصت هایی برای امتحان کردن باشد. آمادگی جسمانی اش بهتر شده است. وقتی من به اینجا آمدم ما فقط کوستا را داشتیم و این یکی از دلایلی بود که پاتو را گرفتیم. در همین حین پیشرفت هایی وجود داشت از طرف مثلاً ترائوره، پس رقابت بیشتری برای پاتو به وجود آمد. رمی هم بعد از یک مصدومیت طولانی بازگشته است. سعی می کنم عادلانه قضاوت کنم و به آنهایی که منتظرند فرصت بازی بدهم.

گاس هیدینک همچنین درباره وضعیت باقی بازیکنان تیم صحبت کرد. به نظر ادن هازارد هنوز هم آماده بازی نیست. او اخیراً بازی چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه برابر اورتون را که با پیروزی 2-0 تیم مرسی ساید همراه بود را از دست داد و بعد از آن هم از ترکیب تیم ملی بلژیک بیرون ماند:


دوباره با تیم پزشکی صحبت خواهم کرد اما هازارد فعلاً در درسترس نیست. او در زمین تمرین می کند اما با فیزیوتراپ ها، او جدا از گروه تمرین می کند.

 وی همچنین درباره ترائوره، اسکار و ویلیان که همگی امروز از بازی های ملی بازگشته اند گفت. وضعیت هر سه آنها برای مبهم است:


آنها امروز و یک روز قبل از بازی برگشته اند. باید ببینیم آمادگی آنها در چه وضعیتی است. بعد از یک سفر طولانی باید دید آیا در دسترس خواهند بود یا نه.

دیگو کوستا فردا به علت محرومیت تیم را همراهی نخواهد کرد اما مشکل مصدومیت تاندون او کاملاً برطرف شده است:


کوستا محروم است اما هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد، او خیلی جاه طلب بود و از کار کردن لذت برد. او دیگر مصدوم نیست.


منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد