کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد بازیکن سابق آکادمی چلسی از سیستم آکادمی باشگاه

هافبک تیم سوانزی سیتی و بازیکن سابق آکادمی باشگاه چلسی، ضمن تمجید از آکادمی چلسی از سیستم به کارگیری آنان انتقاد کرد. یورو 2016

جک کورک

 جک کورک بازیکن سوانزی که بین سال های 1996 تا 2006 در آکادمی باشگاه چلسی از سنین پایین حضور داشت اما فرصت بازی در تیم اصلی را به دست نیاورد، ضمن انتقاد از سیستم تزریق جوانان به تیم اصلی چلسی، اعتقاد داشت که بازیکنان جوان فصل جاری چلسی جایی در تیم فصل آینده آنتونیو کونته نخواهند داشت.

  

آکادمی باشگاه چلسی که در طی سالیان اخیر شش عنوان قهرمانی جام حذفی جوانان را فتح کرده است و در کنار فتح قهرمانی اروپا در فصل گذشته، در فصل جاری را نیز برای پنجمین فصل پیاپی به فینال جام حذفی با برتری مقابل بلکبرن راه یافت و با منچسترسیتی مواجه خواهد شد، بازیکنان جوان با استعداد زیادی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است که اکثرا به صورت قرضی در سایر تیم ها حضور دارند که کریستینسن، موسوندا، پاسالیچ، براون، لوفتوس چیک و ناتان آکه تنها چند نمونه از ان ها می باشند.

 

جک که روز شنبه به برتری 1-0 تیمش مقابل چلسی کمک کرد، در این خصوص گفت:

-

آن ها موفق به فتح بسیاری از جام های حذفی جوانان شدند پس بنابراین کیفیت زیادی در آکادمی چلسی وجود دارد اما فشار زیادی روی تیم اصلی چلسی جهت فتح عناوین قهرمانی وجود دارد. من آن ها را در تابستان پیش رو در حال صرف هزینه های زیاد می بینم چون گذشته چلسی این را نشان می دهد، نمی دهد؟

 

با یک سرمربی جدید، قاعدتا فشار زیادی روی او برای پیروزی در بازی ها به وجود خواهد امد . این ممکن است جلوی تزریق جوانان را به تیم اصلی بگیرد. چلسی یک آکادمی خوب دارد اما این بازیکنان ممکن است فرصت بازی در تیم اصلی چلسی را به دست نیاورند بلکه به صورت قرضی به سایر تیم ها برای کسب تجربه مخنتقل می شوند.


منبع:ورزش 11

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد