کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اتوئو: فقط کونته می تواند چلسی محبوبم را به روزهای اوجش برگرداند!

مهاجم سابق چلسی اعلام کرده کونته یکی از بهترین مربیان جهان است و می تواند این تیم را به مسیر سابق خود برگرداند.
ساموئل اتوئو
ساموئل اتوئو یکی از قدیمیان چلسی است، البته مدت حضور او در این تیم خیلی کوتاه بود، اما همین حضور مختصر هم باعث شده تا این بازیکن پا به سن گذاشته کامرونی عاشق این تیم باشد.
   
او از جمله کسانی است که از آمدن آنتونیو کونته به چلسی استقبال کرده، چون مربی ایتالیایی را یکی از بهترین ها در جهان می داند.
 
چلسی در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و به احتمال زیاد، نمی تواند به سهمیه لیگ های اروپایی دست پیدا کند.
 
او در مورد مربیگری کونته در فصل آینده گفت:
-
کونته مربی بزرگی است و نیازی به تعری های من ندارد. او در حال حاضر یکی از بهترین مربیان دنیاست؛ کارنامه پرباری دارد، با اینکه سابقه مربیگری زیادی ندارد و همواره تشنه قهرمانی و موفقیت است.
 
او در چلسی با بازیکنان بزرگ کار خواهد کرد و می توانداین تیم را بار دیگر به یکی از ابرقدرت های لیگ تبدیل شود.
 
برای آنتونیو آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم چلسی محبوب مرا باز هم به تیمی قدرتمند تبدیل کند.
-
 
اتوئو در ادامه در مورد لیگ قهرمانان اروپا یک پیش بینی کرد:
-
من فکر می کنم بارسلونا و پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان برسند. هر دو تیم را خیلی دوست دارم اما فوتبال ورزش دیوانه ای است و همان طور که وولفسبورگ توانست رئال مادرید را شکست دهد، دیگر تیم ها می توانند برابر بزرگان به برتری برسند؛ با این وجود من هنوز بارسا و سن ژرمن را در فینال می بینم!

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد