کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شوچنکو: دوست دارم روزی در چلسی مربیگری کنم؛ عاشق طرفداران چلسی هستم

آندری شوچنکو، مهاجم سابق چلسی و میلان اعلام نمود که برای ورود به مربیگری تلاش خواهد کرد و علاقمند به حضور دوباره در چلسی خواهد بود.
  
به گزارش مترو، این مهاجم افسانه ای که با مبلغ 30 میلیون پوند از میلان به چلسی پیوست، در تازه ترین اظهار نظر خود اعلام داشت که مشتاق است تادر آینده به عنوان مربی در این باشگاه نقشی داشته باشد. وی در خصوص تصمیمش برای ورود به عرصه مربیگری اظهار داشت:
 
زندگی نیز مانند همین است. هیچ وقت نمی توانید آن را پیش بینی کنید.
من رابطه بسیار خوبی با باشگاه دارم و تلاش می کنم تا در آینده تبدیل به یک مربی شوم. چلسی یک تیم عالی و یک باشگاه بزرگ است. دوران حضورم در آنجا برایم خوب و سرگرم کننده بود.
وی افزود:

من عاشق طرفداران چلسی هستم چرا که طرفداران چلسی بسیار خاص هستند. در دوره ای که اینجا حضور داشتم این هواداران به خوبی هرچه تمامتر مرا حمایت کردند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد