کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادن هازارد شایعات پیوستنش به رئال مادرید را تکذیب کرد

وینگر بلژیکی چلسی بار دیگر شایعات پیوستن به رئال مادرید را تکذیب نموده و معتقد است که این حدس و گمان ها از سوی رسانه ها برای او بی معنیست چرا که وی از حضور در استمفوردبریج خوشحال است.

ادن هازارد شایعات پیوستنش به رئال مادرید را تکذیب کرد  

به نقل از Goal، گزارشات رسانه های اسپانیایی در هفته اخیر حاکی از آن بود که ادن هازارد در پایان فصل با مبلغ 40 میلیون یورو به رئال مادرید خواهد پیوست، اکنون اما خود او این شایعات را تکذیب نموده و اظهار داشت که مایل به ادامه حضور در چلسی می باشد. وی در مصاحبه با ACTV گفت:

 

من نمی دانم چه کسی این حرف ها را می زند اما این ها درست نیست.

من دارم یک فصل دیگر را به پایان می رسانم و هنوز برای چهار سال دیگر نیز قرارداد دارم. من اینجا هستم و در حال حاضر احساس خوبی از بودن در اینجا دارم و می خواهم در اسرع وقت با چلسی به میادین بازگردم.

 


در راستای عملکرد ضعیف چلسی در فصل جاری، ادن نیز با افت قابل ملاحظه ای روبرو شده است. این بازیکن 25 ساله در فصل گذشته موفق شده بود هر دو جایزه بهترین بازیکن از سوی اتحادیه فوتبال و بهترین بازیکن از نگاه نویسندگان و منتقدین ورزشی را در فصل 2015-2014 از آن خود کند. اما در فصل جاری او طی 23 بازی حضورش در لیگ برای چلسی موفق به گلزنی نشده و این در حالیست که چلسی بحران زده به فاصله 6 بازی تا پایان لیگ، در رتبه دهم جدول قرار گرفته است.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد