کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تلاش چلسی برای دراختیار داشتن ویلیان در ابتدای فصل آینده

باشگاه چلسی نگران ازدست رفتن بازی های ابتدای فصل آینده برای ویلیان است.
ویلیان
  
ویلیان که یکی از بهترین بازیکنان فصل جاری چلسی باتوجه به افت چشمگیر سایر بازیکنان بوده است، باتوجه به درپیش بودن رقابت های المپیک پس از رقابت های کوپا امریکا که در تابستان گذشته برگزار شد،  قطعا باتوجه به خستگی بالای این دو فصل اخیر بابت نداشتن فرصت استراحتف مجبور به استراحت در ابتدای فصل آینده خواهد شد که به همین دلیل، باشگاه چلسی آمادگی دارد تا از طریق نمایندگان خود با فدراسیون فوتبال برزیل درخصوص تصمیم گیری در مورد ویلیان و برنامه های کوپا آمریکا و المپیک به گفت و بپردازد.

رقابت های المپیک از تاریخ 4 تا 20 آگوست برگزار خواهد شد یعنی در ماهی که از میانه های ان، رقابت های فوتبالی در اروپا اغاز می شوند و باشگاه ها نیز نمی توانند مانع از انتقال بازیکنان فراخوانده شده از سوی فدراسیون های فوتبال گردند که از همین رو، باشگاه چلسی این امادگی را دارد تا درخصوص انتخاب نشدن ویلیان فدراسیون فوتبال برزیل را قانع نماید.

طبق قوانین فیفا برای بازی های المپیک، سه بازیکن بالای 23 سال می توانند در تیم های ملی کشورهای راه یافته درتیم ملی المپیک حضور داشته باشند. همچنین طبق گزارش، اسکار 24 ساله نیز می تواند در کنار ویلیان باوجود بازیکنانی چون کندی و ناتان اکه در ترکیب تیم ملی المپیک برزیل بازی کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد