کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان تری: جیک من را به یاد جوانی ام می اندازد

جان تری کاپیتان چلسی که هنوز قراردادش با چلسی تمدید نشده است، امیدوار است تا جیک کلارک سالتر جا پای او بگذارد.

جیک کلارک سالتر  
جیک کلارک سالتر مدافع 18 ساله چلسی که در دیدار مقابل استون ویلا اولین بازی خود را برای چلسی انجام داد، با بازی های خوب خود در تیم آکادمی و روند تمریناتش، باعث شد تا کاپیتان تری او را به عنوان جانشین خود در قلب خط دفاعی چلسی بنامد، قاعده ای که برای تحقق ان، جیک کلارک سالتر در سیستم بهره گیری چلسی از جوانان به خوبی تلاش نماید.
  
جان تری بیان کرد:
-
جیک یک نگرش بزرگ و فوق العاده دارد. من از تماشای بازی های او در چند سال اخیر به یاد دارم که او تا چه حد کنترل بازی و تیم خود را با داد و فریادهای خود دراختیار می گیرد. او من را به یاد جوانی خودم می اندازد. او به خوبی کار می کند و امیدوارم که برای گرفتن جایگاه من پیش برود. اولین بازی او برای چلسی اتفاقی فوق العاده برایش بود.

من ناامید هستم که برای کمک کردن به او در دیدار مقابل استون ویلا حضور نداشتم چون مصدوم بودم اما تماشای بازی او از خانه برایم خوشحال کننده بود.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد