کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ناکامی چلسی در استمفورد بریج

آبی ها در ورزشگاه خانگی روند نامطلوبی داشته اند. 
 
در فصل جاری لیگ جزیره، استمفوردبریج در لیگ جزیره برخلاف سال های قبل، شاهد شکست ها و تساوی های متعددی بود که از دست رفتن امتیازات داخل خانه، قطعا یکی از مهم ترین عوامل جایگاه کنونی چلسی می باشد.
 
بازیکنان چلسی در فصل جاری لیگ جزیره، تاکنون از 16 بازی خانگی 22 امتیاز از 48 امتیاز ممکن را کسب نموده اند و کسب نکردن حتی نیمی از امتیازات خانگی که برخلاف عادت فصول قبل چلسی بوده است، تاثیر بسزایی را در قرار گیری چلسی در میانه های جدول داشته تا جایی که ابی های لندن خود را در رتبه 10 می بینند.
 
اما جالب است که چلسی 44 امتیازی دقیقا 22 امتیاز را نیز در 16 دیدار خارج از خانه خود تصاحب کرده است که این بیانگر عملکرد ضعیف چلسی در دیدارهای خانگی است.
 
چلسی در رقابت های لیگ جزیره در فصل جاری، از 16 بازی خانگی موفق به تنها کسب 5 پیروزی شده که حاصل مابقی بازی ها 7 تساوی و 4 شکست می باشد و شاید اگر چلسی می توانست 10 امتیاز بیشتر  کسب می کرد، هم اکنون می توانست با 54 امتیاز با تیم منچسترسیتی 57 امتیازی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت کند به صورتی که برد روز شنبه می توانست آبی های لندن را هم امتیاز با سیتی در رتبه چهارم جدول قرار دهد.

منبع:کاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد