کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدافع آرسنال علاوه بر پذیرش اشتباه خود در درگیری با دیگو کوستا اعتراف کرد

مدافع آرسنال علاوه بر پذیرش اشتباه خود در درگیری با دیگو کوستا در ماه سپتامبر می گوید از او کینه به دل نگرفته است. 

 

مدافع 25 ساله آرسنال در درگیری با کوستا در ماه سپتامبر از زمین بازی اخراج شد و مقدمات شکست آرسنال برابر چلسی را فراهم کرد. کارت قرمز گابریل بعداً لغو شد ولی بابت عدم خروج از زمین بلافاصله پس از اخراج یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد، در حالی که دیگو کوستا با سه جلسه محرومیت نقره داغ شد.


 

به گزارش یورو اسپورت، گابریل در گفتگو با British media گفت:

مسئله این است که من پسر بسیار آرامی هستم، ولی وقتی وارد زمین می شوم شرایط عوض می شود. ما کمی تغییر می کنیم. در آن شرایط کمی عصبی شدم و از آن درس گرفتم. من باعث ایجاد مشکل برای تیمم شدم، من می دانم که اشتباه کرده ام. همه این ماجرا گذشته است و هیچ وقت قرار نیست دیگر تکرار شود. حالا ما باید ادامه بدهیم. این موضوع متعلق به گذشته است. من از هیچکس کینه به دل نگرفته ام و او(کوستا) این موضوع را می داند. 

آرسنال که در رده سوم جدول حضور دارد، روز یکشنبه در ورزشگاه امارت میزبان کریستال پالاس خواهد بود.


منبع: طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد