کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: در ضربات نهایی زهردار نبودیم؛ منچسترسیتی هوشمندانه عمل کرد

در پی دومین شکست پیاپی چلسی در رقابت های لیگ برتر انگلستان، سرمربی این تیم میزان زهردار بودن حملات و قدرت تمام کنندگی را تفاوت اصلی دو تیم دانست. 
هیدینک: در ضربات نهایی زهردار نبودیم؛ منچسترسیتی هوشمندانه عمل کرد

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، گاس هیدینک پس از شکست خانگی در مقابل منچسترسیتی، تیم حریف را شایسته پیروزی دانست و همچنین اعتقاد داشت که نتیجه به دست آمده به طور کامل منعکس کننده عملکرد 90 دقیقه ای دو تیم نبود چرا که آن ها در دقایقی از بازی موقعیت های مناسبی برای گلزنی داشتند:
 
البته که شکست بدی بود. ما درحال بازی با یک تیم بسیار قوی بودیم. منچسترسیتی ثابت کرد که چرا در جمع چهار تیم نهایی اروپا قرار دارد. ما اشتباهاتی را مرتکب شدیم. ما کنترل بازی را با تعدادی از کرنرها در نیمه اول دراختیار داشتیم و دوبار نیز موقعیت خطرناک ایجاد کردیم اما آن ها در ضد حمله به ما آسیب زدند. 
آن گل از روی کرنر ما به دست آمد که آن ها ضدحمله زدند و گل اول را ساختند. گل دوم نیز مشابه همان بود و روی یک ضدحمله به ثمر رسید.این به این معنی است که ما کنترل بازی را در دست داشتیم اما در ضربات نهایی زهردار نبودیم و نتوانستیم کار را تمام کنیم.
ما فرصت های نصفه و نیمه ای داشتیم اما جدی نبودند. تفاوت ما و منچسترسیتی در این بود که آن ها فقط به یک فرصت نصفه و نیمه برای زدن یک گل نیاز داشتند.
 
این دیدار، اولین شکست خانگی هیدینک در دیدارهای خانگی به شمار می رود که وی در این باره گفت:

این شکست سختی بود. باخت 3-0 نتیجه سنگینی به نظر می رسد اما از آن از بازی هایی نبود که ما خوب نبوده باشیم، بلکه سه موقعیت ضد حمله هوشمندانه باعث آن بود. فاصله بین تیمها بزرگ نبود، بلکه تفاوت بزرگی بین دو تیم وجود داشت. سزاوار شکست بودیم اما این اتفاق نباید آنقدر منفی به نظر بیاید که اکنون احساس بیچارگی کنیم.
زمانی که شما در مقابل تیمی بسیار هوشمند بازی می کنید این مشکل می شود. زمانی که آن ها مثلت های کوچکی را تشکیل می دهند سخت است که دوئل با آنان را پیروز شوید. ما در نیمه اول چندبار موفق به مدیریت آن شدیم و فرصت های نصفه و نیمه ای نیز داشتیم. اثری از روحیه جنگندگی در ما وجود نداشت و هنگامی که بازیکنان باهوشی در اطراف شما بازی میکنند، این کار را دشوار می کند. ما به کیفیت حریف خود احترام می گذاریم.
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد