کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیگرینی: عجیب است که آگوئرو تا کنون بهترین بازیکن لیگ انگلستان نشده است

سرمربی منچسترسیتی پس از درخشش مهاجم آرژانتینی تیمش گفت از اینکه این بازیکن تا کنون به عنوان بهترین بازیکن لیگ انگلستان شناخته نشده، متعجب است. 
 
به گزارش fourfourtwo، منچستر سیتی موفق شد با هتریک سرخیو آگوئرو در استمفوردبریج، چلسی را با نتیجه 3-0 مغلوب نماید. مانوئل پیگرینی سرمربی سیتیزن ها پس از بازی اظهار نمود از این متعجب است که چرا تا کنون آگوئرو به عنوان بهترین بازیکن لیگ برگزیده نشده است. مهاجم آرژانتینی با این هتریک شمار گل های خود را به عدد 21 رساند تا تنها یک گل با رسیدن به هری کین در صدر جدول گلزنان لیگ فاصله داشته باشد.

پیگرینی پس از کسب این پیروزی در گفتگو با skysports گفت:

او (آگوئرو) بهترین مهاجم لیگ است. او یک بازیکن بسیار مهم است و عجیب است طی سال هایی که او در اینجا بازی می کند، بهترین بازیکن لیگ نشده است.
 

همچنین پیگرینی در خصوص عملکرد تیمش اظهار داشت:

من راضی هستم چون فکر می کنم تیم در حمله و دفاع بسیار خوب عمل کرد. زمانی که ما همه بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم و همه آن ها برای یکدیگر بازی کنند، تبدیل به تیم دیگری می شویم.
وی افزود:

ما از قبل می دانستیم که بازی در مقابل چلسی سخت خواهد بود اما با این حال ما فقط می خواستیم انتقام شکست در جام حذفی را بگیریم که در آن جا بازیکنان جوان را به میان فرستاده بودیم و 5-1 مغلوب آن ها شده بودیم. من فکر می کنم امشب یک بازی کامل را دیدیم و امتیازات بسیار مهمی را در لیگ برتر بدست آوردیم زیرا ما می خواهیم فصل را در بالاترین جایگاه ممکن در جدول به پایان برسانیم.
فکر می کنم این یک عملکرد بزرگ از سوی تیم ما بود و زمانی که شما عملکرد خوبی از تیمتان ببینید، دلیلش این است که عملکرد فردی بازیکنان نیز در سطح بسیار بالایی بوده است. نه تنها کوین دی بروین و آگوئرو، بلکه من فکر می کنم مانگالا هم بسیار خوب بازی کرد، فرناندینیو خیلی خوب بازی کرد و خسوس ناواس نیز  پرتلاش بود.
 

منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 28 آوریل باید به مصاف رئال مادرید برود اما پیگرینی اظهار نمود که تمرکز آن ها صرفاً بر روی بازی های داخلی آینده در مقابل نیوکاسل و استوک سیتی خواهد بود:

بهترین راه برای آماده شدن در نیمه نهایی زمانی است که شما در حال برنده شدن در بازی های خود باشید. نه تنها برنده شدن، بلکه برنده شدن بازی ها به شیوه ای که ما امشب انجامش دادیم زیرا من تاکید می کنم که این یک عملکرد تیمی کامل چه با توپ و چه بدون توپ بود.
مهمترین چیز این است که ذهن ما در لیگ برتر متمرکز شده است. ما بیش از یک هفته بعد در چمپیونزلیگ بازی خواهیم داشت.
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد