کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بونوچی: دوست دارم بازی در خط هافبک را امتحان کنم

مدافع تیم یوونتوس معتقد است مصدومیت مارکیزیو شادی برد یوونتوس را کمرنگ کرده است.
به گزارش footballitalia، دیروز تیم فوتبال یوونتوس موفق شد پالرمو را با چهار گل شکست دهد و اختلاف خود با ناپولی را به 9 امتیاز برساند. این در حالی است که شادی یوونتوسی ها در این بازی به دلیل مصدومیت کلودیو مارکیزیو هافبک کلیدی این تیم دوام زیادی نداشت.
  
لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس در این خصوص گفت:

شادی ما برای برد امروز کوتاه بود. مصدومیت کلودیو همه تیم را غمگین کرد. بعد از مصدومیت او کمی روند تیم به مشکل خورد ولی بقیه بازیکن ها توانستند جای او را پر کنند. پالرمو آمده بود تا دفاع کند و در ضد حملات شانس خود را امتحان کند و این کار را برای ما سخت کرد اما بعد از این که 2-0 پیش افتادیم ادامه کار برای ما راحت تر شد.  
مصدومیت مارکیزیو باعث از دست رفتن یورو 2016 برای این بازیکن شد و همچنین مارکو وراتی نیز مدت ها است بازی نکرده و از آمادگی به دور است. بونوچی در خصوص احتمال بازی کردن به عنوان هافبک در تیم ملی گفت:

من یک هافبک نیستم اما توانایی پاس دادن خوبی دارم. همچنین می توانم رابط بین خط هافبک و خط دفاعی باشم. دوست دارم بازی به عنوان هافبک را امتحان کنم اما در دفاع مفید تر خواهم بود. 
طی مدت های اخیر پپ گواردیولا به تمجید از بونوچی می پرداخت و از علاقه به همکاری با وی صحبت کرده است. همچنین طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه کونته به جذب بونوچی توسط چلسی منتشر شده است. بونوچی در این باره گفت:

من تا سال 2020 با یوونتوس قرارداد دارم و باشگاه اعلام کرده است من فروشی نیستم. بازی کردن در خارج از کشور جذابیت های خاص خود را دارد ولی این به این معنی نیست که اتفاقی خواهد افتاد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد