کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هشدار اسکولاری به کونته؛ کار در چلسی به اندازه مربیگری برزیل پرفشار است!

سرمربی سابق سلسائو که تجربه هدایت چلسی را هم در کارنامه دارد، به کونته هشدار داده، کار کردن در غرب لندن با همه جای دنیا تفاوت دارد! 
آنتونیو کونته فصل آینده روی نیمکت چلسی خواهد نشست، مسئولیتی که می تواند نقطه عطفی در کارنامه این مربی ایتالیایی باشد.
   
با اینکه خیلی ها این تصمیم مشترک چلسی و کونته را شجاعانه خوانده اند، اما هنوز کسانی هم هستند که مربیگری در چلسی را بازی کردن با آتش بدانند!
 
یکی از کسانی که کونته را از کار در غرب لندن بر حذر داشته، لوئیز فیلیپه اسکولاری است، مردی که در سال 2009، هدایت شیرهای آبی لندن را بر عهده داشت.
 
چلسی
 
اسکولاری که در حال حاضر هدایت گوانگژو اورگراند را بر عهده دارد، در مصاحبه با روزنامه Sun گفت:
-
شما می توانید جام جهانی را ببرید، در مسابقات اروپایی خوش بدرخشید و در یک کلام بهترین مربی سیاره زمین باشید، اما همه اینها برای نشستن روی نیمکت چلسی، ضمانت نیست!
 
رکوردها و عناوینی که کسب کرده اید به هیچ عنوان به کارتان نمی آید، چرا که در چلسی یک چیز مهم است و آن هم رسیدن به آسان ترین و سریع ترین راه ممکن برای بردن است!
 
شاید این امر به خاطر این است که لیگ برتر انگلیس شبیه هیچ لیگ دیگری در دنیا نیست. هیچ کدام از تجربه هایی که مربیان در کشورهایی مانند آلمان، پرتغال، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و برزیل اندوخته اند، در انگلیس به کارشان نمی آید!
 
باید خودتان را برای پذیرش این تفاوت ها آماده کنید. لیگ برتر رقابتی ترین و غیر قابل پیش بینی ترین مسابقات فوتبال در کل دنیاست، بعلاوه باید با مردمی سر و کله بزنید که متفاوت ترین فرهنگ فوتبالی جهان را دارند!
 
در چلسی همه چیز را در اختیارتان می گذارند! از زمین و استادیوم خوب تا بازیکنان فوق العاده! در ازای آن فقط می خواهند در کوتاه ترین مدت به برتری برسید، چرا که همه چیز را در اختیار دارید!
 
مربیگری چلسی مثل مربیگری در تیم ملی برزیل است! همیشه حداکثر فشار روی شانه های کسی است که نامش سرمربی است!
-
 

 
اسکولاری تنها در  36 بازی هدایت چلسی را بر عهده داشت. در طول سال های اخیر به جز "فیل بزرگ" ، آنچلوتی، ویاش بواش، گرانت، هیدینک، رانیری، دی متئو، بنیتز و مورینیو روی نیمکت این تیم نشسته اند!

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد