کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: کنته همان کسی است که ما نیاز داریم

هافبک میانی چلسی معتقد است که سرمربی جدید آن ها نیاز به فصلی برای گذار نخواهد داشت و سریعاً انتظار برد را از بازیکنانش خواهد داشت. وی همچنین خوشحال خواهد بود اگر بتواند نقش آندره آ پیرلوی جدیدی را در تیم جدید کنته ایفا نماید.
به گزارش Goal، سسک فابرگاس با حضور در برنامه تلویزیونی Monday Night Football صحبت هایی پیرامون سرمربی فصل آینده چلسی داشت و اظهار نمود که مرد ایتالیایی همان فردیست که چلسی به او نیاز دارد:
  
من عاشق فوتبال هستم و کارهایی که او در تیم های قبلی اش انجام داده را کمی بررسی کردم. ما به تازگی با تیم ملی اسپانیا در مقابل ایتالیا بازی کردیم و جالب بود چون شما می توانستید ببینید که او بازی هجومی را بسیار دوست دارد، از لحاظ تاکتیکی شما می توانید ببینید که تیم های او به خوبی سازمان یافته اند.   از چیزهایی که من شنیده ام و آنچه که توسط صحبت های بسیاری از کارشناسان درباره او ثابت شده، این است که او یک فرد منظم و با دیسیپلین است، او یک برنده و یک فرد رقابت طلب است و این همان چیزی است که ما نیاز داریم.
 وی همچنین معتقد است که کنته برای بازگرداندن چلسی به روزهای خوش، نیاز به فصل گذار نخواهد داشت:

ما نیاز داریم که یک نفر همیشه پشتمان باشد و ما را به جلو هل دهد و سخت از ما کار بکشد و چیزهای جدیدی یادمان بدهد، چیزهایی که او می خواهد انجامش دهد و به آن دست یابد. اما مطمئنم همه ما می دانیم که او می خواهد فوراً به پیروزی دست یابد. هیچ دوره گذار و هیچ بهانه ای وجود ندارد، او فقط برد، برد و برد می خواهد و ما باید از روز اول خود را آماده کنیم.
 

کنته در اولین فصل حضورش در یوونتوس، آندره آ پیرلو را به صورت بازیکن آزاد به خدمت گرفت تا این بازیکن نقشی کلیدی را در تیمی که قهرمان سری آ شد را بازی کند.  فابرگاس اذعان می کند که مایل است با آزادی عمل در هنگام بازی بتواند نقش بازی سازی از عمق را به مانند آن چه که در یوونتوس اتفاق افتاد، ایفا کند:

شما هرگز نباید بگویید هرگز( هیچ چیز غیرممکن نیست). من با خودم بسیار صادق هستم، من سریعترین بازیکن نیستم و بازیکنی نیستم که بهترین قابلیت های دفاعی را داشته باشم. بنابرین باید با بازیکنان هماهنگ باشم تا از عقب، خط میانی و خط حمله حمایت شوم و در بین خطوط جا به جا شوم. اما چرا که نه؟ من دوست دارم برای گرفتن توپ به عمق بروم، عاشق پاس های بلند هستم و دوست دارم در جلو و بین خطوط با بازیکنان ارتباط برقرار کنم. این موقعیتی است که من دوستش دارم.
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد