کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب ژوزه مورینیو

در شرایطی که به نظر قطع همکاری لورن بلان و پاریسن ژرمن در تابستان بعید به نظر نمی آید، سران عرب باشگاه پاریسی گزینه ای بزرگ در سر دارند.
باشگاه پاریسن ژرمن نسبت به جذب ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیم های پورتو، چلسی، اینتر و رئال مادرید ابراز علاقه کرده است. 
  
در خبری که اسکای اسپورتس و بیلد آن را گزارش داده اند، آمده که ناصر الخلائفی مالک قطری باشگاه پایتخت نشین نسبت به جذب آقای خاص از سوی مدیر برنامه های وی خورخه مندس ابراز علاقه کرده است. خبرهای زیادی در خصوص احتمال قطع همکاری لوئیس فن خال و منچستر یونایتد در تابستان وجود دارد و از ژوزه مورینیو به عنوان جدی ترین گزینه در این بین یاد می شود. سرمربی پرتغالی مدتی پیش پیشنهاد هدایت تیم ملی سوریه را رد کرده بود. 

گفته می شود که مورینیو رابطه خوبی با الخلائفی دارد و این موضوع حتی به پیش از خرید پی اس جی باز می گردد. اینطور گزارش شده که در سال های گذشته دو پیشنهادروی میز مربی 53 ساله قرار گرفته و وی هر دو بار شانس مربیگری در فرانسه را رد کرده است.

در شرایطی که یک بار دیگر تیم گران قیمت آن ها در رسیدن به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان باز ماند، این باور در نزد مدیران پاریسن ژرمن وجود دارد که ژوزه مورینیو فرد مناسبی برای هدایت آن ها تا سکوی قهرمانی اروپا است. بسیاری بر سیستمی که بلان برای بازی برگشت مقابل سیتی اتخاذ کرد، مهرِ قمار تاکتیکی زده بودند. اکیپ در تیتر یک خود در خصوص حذف از تیتر شکست مفتضحانه یاد کرد و در این بین حتی زلاتان از صف انتقاد کنندگان جا نماند.  

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد