کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی به دنبال فریزر فورستر برای جانشینی کورتوا

گزارش ها حاکی از آن است که در صورت خروج کورتوا از استمفوردبریج در تابستان پیش رو، فریزر فورستر از اصلی ترین گزینه ها برای جانشینی در درون دروازه چلسی خواهد بود.

به نقل از دیلی میل، باشگاه چلسی به دنبال شناسایی گزینه های جانشینی برای کورتوا، نام فریزر فورستر، سنگربان ملی پوش ساوتهمپتون را وارد لیست خود کرده است. 

  آینده کورتوا در تابستان پیش رو نامعلوم به نظر می رسد، از آنجا که باشگاه رئال مادرید در جذب داوید دخیا ناکام بوده است، اکنون دروازه بان بلژیکی چلسی هدف بعدی رئالی ها خواهد بود و به نظر می رسد که آبی های لندن حداقل 55 میلیون پوند بابت این انتقال طلب خواهند نمود.


از این رو، چلسی به دنبال دروازه بانی است تا خود را برای خروج بالقوه کورتوا آماده نماید و سنگربان حال حاضر ساوتهمپتون یکی از کاندیداهای اصلی جانشینی کورتوا در صورت ترک استمفوردبریج خواهد بود. فورستر که در ترکیب تیم ملی انگلستان برای یورو 2016 نیز قرار دارد، از زمان بازگشت از مصدومیت طولانی مدت زانو در اوایل فصل جاری تا کنون، عملکرد تاثیر گذار و درخشانی در درون دروازه داشته است. بازگشت این دروازه بان با 6 کلین شیت متوالی برای ساوتهمپتون همراه بوده تا قدیس ها را به فکر تمدید قرارداد و افزایش دستمزد برای حفظ این دروازه بان بیندازد. قرارداد فعلی فورستر با ساوتهمپتون در پایان فصل 18-2017 منقضی می شود اما ممکن است انقلابی که با حضور آنتونیو کنته در فصل آینده در پیش خواهد بود، این دروازه بان انگلیسی را برای آمدن به استمفوردبریج وسوسه کند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد