کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی خون تازه می خواهد/مقصران شکست چه کسانی هستند؟

کارشناس اسکای اسپورتس گفت:چلسی به خون تازه ای نیاز دارد.
چلسی خون تازه می خواهد/مقصران شکست چه کسانی هستند؟
گرام سونش پس از دیدار شب گذشته و شکست سنگین آبی های لندن در استمفوردبریج اظهارنظر کرد.  
شاگردان گاس هیدینگ شب گذشته در استمفوردبریج با سه گل مغلوب منچسترسیتی شدند تا شکستی سنگین را در مقابل هواداران خود متحمل شده باشند، در دیداری که آگوئرو هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.

گریم سونس در انتهای بازی درخصوص چلسی بیان کرد: یک هسته بسیار خوب از تیم وجود دارد اما آنها برای نزدیک شدن به رقابت برای کسب قهرمانی لیگ جزیره و لیگ قهرمانان نیاز به چند چهره جدید دارند. بعضی از بازی های چلسی شرم آور بوده است. 

این یک بازی خوب برای سیتی پس از کسب یک پیروزی واقعا خوب مقابل پاریسن ژرمن و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. آن ها بازی خود را کردند اما با چلسی ای مواجه شدند که از بازیکنان ان ها انتظار می رفت که به گونه ای دیگر بازی کنند که انگونه نبودند.
آن هایی که در گذشته خوب بودند نیز هیچ نشانی نداشتند. دیگو کاستا از حرکات امروزش مشخص بود، ادن هازارد نیز که بهترین بازیکن فصل گذشته شد هنوز هم در حال بازگشت به فرم خوب خودش می باشد و من نمی فهمم که که چرا ماتیچ در بازی هایی که برای چلسی بیشتر دشوار است بازی نمی کند. او امروز بزرگ ترین غایب چلسی بود.

ترکیبی میکل و فابرگاس باعث تاخت و تاز سیتی شد. آن ها نقشی در بازی ایفا نکردند که بزرگ ترین مشکل چلسی از نظر من بود چون منطقه تحت پوشش آن ها در جلوی مدافعان مرکزی، خالی به نظر می رسید.

منبع:کاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد