کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: قرار بود هازارد 45 دقیقه بازی کند؛ برای برد در مقابل تاتنهام آماده خواهیم شد

گاس هیدینک پس از پیروزی تیمش در خصوص بازی و عملکرد درخشان هازارد و فابرگاس توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، آبی پوشان لندن با کسب پیروزی 4-1 در مقابل بورنموث به جایگاه نهم جدول صعود کردند. سرمربی چلسی پس از پیروزی پر گل تیمش در خانه بورنموث، به تمجید از عملکرد تیم و بازیکنانش پرداخت. وی همچنین معتقد بود تیم حریف نیز بازی خوبی از خود ارائه داد:
  
ما از عملکرد امروزمان بسیار خوشحالیم، به خصوص در نیمه دوم. در نیمه اول یک بازی بسیار باز را شاهد بودیم. در مقابل تیمی بازی کردیم که به خوبی بازی میکرد و موقعیت های خوبی را خلق می نمود. ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم و آن ها نیز این امکان را داشتند. این یک بازی بسیار سرگرم کننده و مهیج بود.
ما تغییرات کوچکی را در موقعیت بازیکنان در بین دو نیمه انجام دادیم و پس از آن توانستیم در نیمه دوم کنترل بازی را در دست بگیریم و بر بازی سوار باشیم. این خوب است که می بینم بازیکنان از بازیشان لذت می برند و به دنبال حملات بیشتر و زدن گل هستند. از اینکه می دیدم بازیکنانی که اخیراً غایب بودند، بازگشته و گل می زنند و از گل های خود لذت می برند، احساس خوبی داشتم.
 

درباره بازگشت ادن هازارد از مصدومیت پس از 5 بازی و گلزنی این بازیکن:

ما در 10 روز اخیر با یک گروه با او کار می کردیم و این خوب بود. او حرکاتش را به روشنی و با اطمینان انجام می داد، پس من گفتم که او در این دیدار از ابتدا حضور خواهد یافت و خواهیم دید که چگونه پیش می رود. ما توافق کرده بودیم که او 45 دقیقه یا کمی بیشتر بازی کند اما او داشت از بازی بسیار لذت می برد و توانست به طور کامل بازی کند که این نشان از روحیه خوب او و تیم داشت.
 

هر سه گل اول چلسی با پاس گل های فابرگاس به ثمر نشست. گاس هیدینک در خصوص عملکرد درخشان این بازیکن گفت:

او بازی بسیار تماشایی از خود به نمایش گذاشت و یکی از معدود افرادیست که این چنین تیزبینی بالایی در ارسال پاس ها دارد. او می داند که قادر است آنچه که می اندیشد را در زمین اجرا کند. ما روی این توانایی او کار کرده ایم و زمانی که او توپ را در اختیار دارد، بازیکنان دونده ای داریم که برای آن ها ایجاد موقعیت نماید.
 

دیدار بعدی چلسی در لیگ برتر در مقابل تاتنهامی خواهد بود که برای قهرمانی می جنگد و این دیدار برای تعیین قهرمان فصل جاری دیداری سرنوشت ساز خواهد بود، سرمربی چلسی در این باره گفت:

ما در هفته اخیر در این باره صحبت کرده بودیم، ما نمی خواهیم این فصل راه خود را گم کنیم. بازیکنان از خود واکنش نشان داده و یک بازی قوی از خود به نمایش گذاشتند.
ما بدون هیچ نگرانی بابت از دست دادن چیزی به استقبال دیدار بعدی خواهیم رفت و اگر به مانند امروز  عمل کنیم نتیجه خواهیم گرفت. بازیکنان تا پایان فصل هر کاری که بتوانند برای تیم انجام می دهند، هرچند که پیروزی تضمین شده نیست. ما در بازی بعد نیز برای برد به میدان می رویم و حریفمان تاتنهام است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد