کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادن هازارد:چلسی باید ازادامه فصل لذت ببرد

بال کناری تیم فوتبال چلسی امیدوار است تا هم تیمی هایش از ادامه فصل لذت ببرند.
ادن هازارد
ادن هازارد با رفع مصدومیت مفصل رانش توانست به بازی با بورنموث برسد و زننده 2 گل از 4 گل تیمش باشد.
  
این 2 گل ادن هازارد اولین گلهای این بازیکن در این فصل لیگ برتر بود.

وی در این رابطه گفت:
 
من خوشحالم که به زمین بازگشتم و دوباره گلزنی کردم، تا بدین جای فصل گلی نزده بودم که این زمان خیلی زیادی است اما الان من خوشحالم و امیدوار به آینده، من باز خواهم گشت.

بعد از 2 شکست پیاپی مقابل سوانزی و منچستر سیتی به این برد پر گل نیاز داشتیم و امیدوارم هم تیمیهایم از ادامه فصل لذت ببرند.

منبع:ورزش11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد