کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیانیچ: در رم خوشحالم ولی از آینده خبر ندارم

پیانیچ اعلام کرده از حضور در رم کاملاً راضی است.

  میرالم پیانیچ مورد توجه باشگاه های بزرگی همانند چلسی و یوونتوس قرار گرفته، اما اعلام کرده از حضور در رم خوشحال است، ولی در عین حال، اذعان داشته ممکن است در آینده اتفاقات دیگری رخ دهد و جالوروسی را ترک کند، پیانیچ در تازه ترین صحبت هایش، گفته است:


« در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست و من هم از آینده خبر ندارم. اما در حال حاضر از حضور در رم کاملاً خوشحالم، این باشگاه و این شهر را دوست دارم و امیدوارم روزی در رم جام کسب کنم. دو سال دیگر با رم قرارداد دارم و در این باشگاه، واقعاً احساس خوبی دارم».


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد