کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک: تصمیم چلسی برای آینده تری به زودی مشخص می شود

سرمربی موقت چلسی آینده کاپیتان این تیم را همچنان نامعلوم دانست و اعلام داشت که تکلیف ماندن یا رفتن جان تری در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.  
گاس هیدینک با وجود ابراز تمایل به ماندن جان تری در چلسی معتقد است که همچنان آینده نامعلومی در انتظار کاپیتان چلسی می باشد، چرا که ماندن یا رفتن تری به نظر باشگاه و نظر آنتونیو کنته سرمربی فصل آینده چلسی بستگی خواهد داشت. هیدینک در گفتگو با اسکای اسپورتس اظهار داشت:

باید صبر کنیم و ببینم چه اتفاقی در روزهای آینده در رابطه با این موضوع خواهد افتاد. البته جان هر روز با ما در ارتباط است و سابقه ای بسیار طولانی در اینجا دارد که برای هواداران بسیار قابل تقدیر است. ما به زودی درباره آینده او با خبر می شویم، باید اندکی صبر کنید. خوشبختانه هر دو طرف عاقل هستند و بگذارید امیدوار باشیم که بهترین اتفاق رخ دهد.
جان تری در دیدار مقابل ساندرلند هفتمین کارت قرمز در طول دوران بازی خود را دریافت کرد تا در دو دیدار پایان فصل چلسی با محرومیت مواجه شود. این مدافع باتجربه طی فصل جاری در 24 دیدار لیگ برتر برای چلسی به میدان رفته که مصدومیت یکی از عوامل غیبت او در برخی دیدارها بوده است در حالی که وی در فصل گذشته که با قهرمانی قاطعانه چلسی به پایان رسید، در تمامی 38 دیدار لیگ برتر حضور داشته است.

هواداران چلسی در دیدار  چهارشنبه شب در مقابل لیورپول در دقیقه 26 بازی با به نمایش در آوردن بنرهای حمایتی خود خواهان تمدید قرار داد و ماندن کاپیتان تیمشان شدند.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد