کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین اخبار از نقل و انتقالات ناپولی: داستانِ هیگواین و خریدهای جدید

ناپولی آماده فصل نقل و انتقالاتی درخشان در تابستان آینده است. 

 

ناپولی در حالی در هفته آخر سری آ به مصاف فروزینونه می رود که با پیروزی در این بازی می تواند صعود مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را جشن بگیرد.


اورلیو دی لورنتیس از همین حالا آماده تقویت ترکیب تیمش برای فصل آینده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در قدم اول تمدید قرارداد بازیکنانی همچون کایخون، مرتنز، غلام و آلبیول در دستور کار خواهد بود. دی لورنتیس همچنین طی ۱۴ روز آینده سعی خواهد کرد حداقل ۲ هافبک جدید را به ترکیب تیمش اضافه کند. داوی کلاسن، هافبک جوان آیاکس و تیم ملی هلند، ماتیاس وچینو هافبک ۲۴ ساله تیم ملی اروگوئه و باشگاه فیورنتینا که سابقه همکاری با ساری را در امپولی دارد و هکتور هررا، هافبک مکزیکی پورتو، گزینه های ناپولی خواهند بود.


همچنین امانوئل مامانا، پدیده فوتبال آرژانتین در خط دفاع و باشگاه ریور پلاته، می تواند راهی سن پائولو شود. داستان گونزالو هیگواین کمی متفاوت است. باشگاه هایی مثل چلسی، منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن نسبت به این مهاجمِ آماده این روزهای فوتبال اروپا علاقه نشان می دهند اما ناپولی بر سر بند بازخرید ۹۴ میلیون یورویی این بازیکن، انعطافی نشان نمی دهد. ناپلی ها آماده تمدید قرارداد پیپیتا هستند و با قرارداد جدید به هیگواین سالی ۸ میلیون یورو دستمزد خواهند داد. همچنین بند بازخرید وی کاهش پیدا خواهد کرد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد