کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آسمیر بگوویچ: کونته مرا شگفت زده کرده است

دروازه بان چلسی تحت تاثیر مربی جدید این تیم قرار گرفته است.  
به گزارش footballitalia آسمیر بگوویچ دروازه بان چلسی از حالا تحت تاثیر رفتار آنتونیو کونته سرمربی آینده این تیم قرار گرفته است.

هر چند کونته بعد از مسابقات یورو هدایت چلسی را به عهده خواهد گرفت اما وی در بازدیدی از کمپ تمرینی چلسی با تعدای از بازیکنان نیز دیدار کرده است.

بگوویچ در این خصوص گفت:

کونته یکی از بهترین و بزرگترین مربیان جهان است. انسان خوبی به نظر می رسد و توانایی مدیریت بالایی دارد. رفتار او من را شگفت زده کرد. همچنین او به انگلیسی صحبت می کند. ما گفتگوی بسیار خوبی باهم داشتیم. تابستان بزرگی در پیش داریم و باید برای فصل بعد آماده بشویم. ما در باشگاه خود مارکو آملیا را داریم که می گوید آنتونیو کونته فردی بسیار سخت کوش و با نظم است.
همچنین بگوویچ درباره آینده خود در چلسی گفت:

لیگ قهرمانان اروپا برای ما بسیار مهم است و این دلیلی بود که من به چلسی آمدم. باید به اهداف خود برگردیم. من به اینجا آمدم تا بخشی از تیم باشم و می خواهم موفقیت های زیادی کسب کنم. تابستان پیش رو مهم خواهد بود ولی من به رفتن از چلسی فکر نمی کنم. امیدوارم با آمدن مربی جدید اتفاقات خوبی رخ دهد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد