کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: احتمال بازگشت به اسپانیا وجود دارد اما بازگشت به بارسلونا غیرممکن است!

سسک فابرگاس اذعان کرد که شاید روزی به لالیگا باز گردد اما بازگشت به بارسلونا غیرممکن خواهد بود.  
فابرگاس تا سال 2014 سه فصل را با پیراهن بارسلونا به میدان رفت و بعد از آن به چلسی پیوست، اما بعد از قهرمانی در لیگ جزیره و فتح جام حذفی در نخستین فصل حضور خود، فصل دوم ناموفقی داشت و همین باعث افزایش گمانه زنی ها راجع به آینده او شده است.

وی در مصاحبه با Marca، راجع به احتمال بازگشت به اسپانیا گفت:

بله، چرا که نه؟ صادقانه بگویم که هنوز به چنین چیزی فکر نمی کنم چون بعد از چنین فصلی، کار های ناتمام زیادی در چلسی دارم. واقعاً به چیز دیگری فکر نمی کنم، اما به نظر من، لیگ اسپانیا در کنار لیگ انگلیس قوی ترین لیگ ها هستند. بازگشت به بارسلونا دیگر امکان پذیر نخواهد بود. غیرممکن است، حتی اگر بخواهم. دوران حضور من در بارسلونا تمام شده، و این بخش بسته شده است.
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد