کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک کوله بار سفر می بندد، آخرین مصاحبه سرمربی موقت چلسی پیش از آخرین دیدار روی نیمکت این تیم

سرمربی موقت چلسی پیش از دیدار پایانی خود بر روی نیمکت این تیم از برنامه های آینده خود گفت. وی همچنین تجربه حضور دوباره در باشگاه لندنی را مایه خوشحالی خود دانست.  
گاس هیدینک در روز یکشنبه در دیدار مقابل لسترسیتی برای آخرین بار به عنوان سرمربی چلسی روی نیمکت این تیم حاضر خواهد شد و بر اساس گفته های قبلی وی، این دیدار آخرین حضور هلندی کهنه کار در عرصه مربیگری خواهد بود.  به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، هیدینک ابتدا در خصوص برنامه هایش پس از ترک چلسی گفت:

من چند روز دیگر در کوبهام می مانم تا اتاق کار را مرتب کنم، زیرا در حال حاضر کمی به هم ریخته است.(می خندد) بعد از آن من به آمستردام بر می گردم و سپس به فرانسه می روم تا رقابت های یورو را دنبال کنم و در برخی برنامه های تلویزیونی شرکت داشته باشم. پس از آن فصل جدیدی از راه می رسد و من درباره لیگ برتر انگلستان کنجکاو خواهم بود زیرا فکر می کنم تغییرات بسیاری برای فصل آینده در راه خواهد بود.
تغییرات بسیاری در پست های مدیریتی و مربی گری باشگاه ها وجود خواهد داشت که این اتفاق تاثیرات دیگری را به دنبال دارد و با تمام احترام، پول بیشتری برای باشگاههای کوچکتر وجود خواهد داشت تا بازیکنان جدیدی را جذب نمایند. بنابرین در آینده لیگ برتر بسیار جذاب تر خواهد شد.
 

وی درباره ظهور مدعیان قهرمانی جدید در میان قدرت های سابق لیگ برتر اظهار داشت:

این می تواند یک هشدار برای آنان باشد که رقابت را به لستر و تاتنهام واگذار کردند. بنابرین آن ها باید روی پای خود بایستند و من فکر می کنم که همین اتفاق خواهد افتاد.
 

هیدینک در رابطه با تجربه همکاری دوباره با چلسی و در دست گرفتن تیمی بحران زده در پایان نیم فصل اول ابراز خشنودی نمود:

صادقانه بگویم، هنگامی که از من درخواست همکاری شد، برای جواب مثبت یا منفی زیاد فکر نکردم و بسیار خوشحال بودم که بتوانم این کار را انجام دهم. من همچنان برای کار کردن انرژی داشتم، کارم را انجام دادم و شما عملکرد ما را مشاهده کردید. البته بسیار دوست داشتم که ما از منطقه خطر مستقیماً به سمت فینال جام حذفی حرکت کنیم و یا در یک یا دو مرحله از لیگ قهرمانان صعود کنیم، اما موفق به انجام این کارها نشدیم. به طور کلی من از نتایج آخرین سال فعالیتم خوشحال هستم.
 

مرد هلندی در خصوص جان تری و احتمال ادامه حضور این بازیکن در چلسی برای فصل آینده گفت:

خوب است که بازیکنانی با شخصیت های بزرگ در تیمتان داشته باشید. بیست یا بیست و یک سال در باشگاه زمان بسیاری است. این همان چیزیست که از آن ها اسطوره می سازد. باید آن ها را گرامی بدارید.
 
منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد