کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی- لسترسیتی؛ تقابل قهرمان قبلی و قهرمان فعلی در آخرین دیدار فصل

در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر انگلستان در فصل 16-2017 چلسی قهرمان فصل گذشته، میزبان لسترسیتی قهرمان فصل جاری خواهد بود. 

پیش بازی

چلسی در حالی به استقبال بزرگترین شگفتی فوتبال دنیا در سال جاری خواهد رفت که این دیدار آخرین تجربه گاس هیدینک به عنوان سرمربی یک تیم فوتبال خواهد بود. دیدار رفت دو تیم مصادف بود با آخرین حضور مورینیو بر روی نیمکت چلسی و اکنون دیدار برگشت دو تیم نیز همزمان با آخرین حضور هیدینک بر روی نیمکت چلسی خواهد بود. جایگاه لسترسیتی در صدر جدول تثبیت شده و آن ها نیازی به جنگیدن نخواهند داشت، اما شگفتی سازان لستر در دیدار هفته گذشته در مقابل اورتون با وجود آنکه از پیش قهرمان شده بودند، با کسب پیروزی 3-1 نشان دادند که هیچ اثری از افت انگیزه و تلاش در این تیم دیده نمی شود و آن ها تا پایان فصل تنها برای پیروزی به میدان خواهند رفت.  از سوی دیگر چلسی نیز برای چیزی نخواهد جنگید مگر حفظ رتبه تک رقمی خود در جدول لیگ برتر. قهرمان فصل گذشته لیگ انگلستان پس از تجربه فصلی فاجعه بار، اکنون در رتبه نهم جدول قرار دارد و تنها یک امتیاز فاصله با رتبه دهم را به خود می بیند. با این اوصاف، کسب پیروزی در مقابل قهرمان فصل جاری لیگ برتر می تواند اعتبار و اعتماد به نفس تیم لندنی را برای شروع فصلی بهتر افزایش دهد و پایان شیرینی بر تلخی فصل طولانی آنان باشد.

چلسی در فصل جاری تنها 5 بار در استمفوردبریج موفق به کسب پیروزی شده که این بدترین آمار آبی پوشان لندنی در تاریخ لیگ برتر به شمار می رود، اما از سوی دیگر لستر سیتی در پنج دیدار قبلی خود در استفوردبریج بازنده بوده است و آخرین پیروزی لستر در این ورزشگاه به سال 2000 باز می گردد. همچنین بازگشت ادن هازارد به فرم خوب خود قدرت چلسی را در فاز هجومی به میزان قابل توجهی افزایش داده و آنان را برای گلزنی در مقابل یکی از قوی ترین خطوط دفاعی لیگ امیدوار نموده است.

برای چلسی در این دیدار جان تری به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت. دیگو کوستا نیز همچنان آماده حضور در میدان نبوده و آخرین دیدار فصل را از دست خواهد داد و همچنین حضور ایوانوویچ نیز به دلیل مصدومیت جزئی، در هاله ای از ابهام است. برای لسترسیتی رابرت هوت آخرین جلسه محرومیت خود را سپری می کند اما دنی درینک واتر پس از پایان محرومیت خود بار دیگر به ترکیب بازخواهد گشت.

 

غایبان دو تیم

 

نکات آماری بازی

چلسی در 5 دیدار خانگی اخیر خود در مقابل لسترسیتی پیروز میدان بوده است.

چلسی در 8 دیدار خانگی اخیر خود در لیگ برتر به طور میانگین بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

چلسی در 5 دیدار خانگی اخیر خود در مقابل لسترسیتی در تمامی رقابت ها حداقل 2 گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

لسترسیتی در 19 دیدار از 21 دیدار خارج از خانه اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

در 4 دیدار خارج از خانه اخیر لسترسیتی در لیگ برتر به طور میانگین کمتر از 2.5 گل در هربازی به ثمر رسیده است.

در 8 دیدار از 10 دیدار خانگی اخیر چلسی در لیگ برتر به طور میانگین بیش از 2.5 گل در هر بازی به ثمر رسیده است.

چلسی در 9 دیدار از 10 دیدار خانگی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

 

ترکیب احتمالی

 

پیش بینی whoscored

 

منبع:طرفداری 

نظرات 1 + ارسال نظر
Ebi یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 12:39

بالاخره این فصل تموم میشه خداروکر.. خدا کنه این یه بازیو حداقل ببریم حفظ ابرو کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد