کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیام مدیریت کلوپ هواداران چلسی به مناسبت اتمام فصل 2015/16

کلوپ هواداران چلسی به مثل سال های گذشته اخبار فصل دیگری فوتبالی را برای هواداران تیم چلسی پوشش داد.

  

در فصلی که گذشت بیشتر 3000 هزار مطلب شامل اخبار ، مقالات ، تصاویر و ویدئو های مربوط به باشگاه چلسی در کلوپ هواداران چلسی نشر گردید که در نوع خود رد میان سایر وبسایت های هواداران چلسی بی نظیر میباشد. در این مدت نظریات و بازدید های شما عزیزان تیم مدیریت وب  را دلگرم برای ادامه کار می نمود و جا دارد که اینجا از همه بازدید کننده وب خصوصاً از دوستانی که با نظریات شان به ما انگیزه میدادند اظهار سپاس نمایئم.


فصلی که گذشت پر از حوادث برای باشگاه بود که ازجمله می توان از  اخراج مربی محبوب هواداران ژوزه مورینیو و جانشین شدن گاس هدینگ و سپس مشخص شدن مربی فصل بعد یاد کرد. باشگاه یکی از بدترین فصل های یک دهه اخیر خود را سپری کرد و با به پایان رسانیدن فصل در جایگاه دهم  و بدون جام از حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده نیز محروم گردید.

به هر حال امروز فصل کابوسوار برای همه هواداران چلسی به پایان رسید و آینده ی که در آن امید به تغیر دیده میشود در پیش است و آرزو ما این است تا در فصلی بعدی بتوانیم برای شما هوادران به مثل گذشته به صورت بهتر اطلاع رسانی نمایئم.  این پست خدا حافظی نیست کلوپ هواداران چلسی به فعالیت شبانه روزی خود ادامه میدهد .


  با احترم                                                                                                           

                  تیم مدیریت کلوپ هواداران چلسی


نظرات 1 + ارسال نظر
Ebi دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:17

از زحمات admin و سایت خوبتون سپاسگذارم

admin:مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد