کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خداحافظی هیدینک با چلسی: ناراحت نیستم زیرا در آینده باز خواهم گشت

سرمربی موقت چلسی در آخرین کنفرانس خبری خود خبر از ادامه همکاری با این باشگاه در آینده داد. وی همچنین درخصوص پیشنهاد تمدید قرارداد چلسی برای جان تری ابراز خوشحالی نمود و امیدوار به ادامه حضور کاپیتان باتجربه چلسی می باشد. 

 

گاس هیدینک برای آخرین بار به عنوان سرمربی چلسی در یک کنفرانس خبری حاضر شد. مرد هلندی 69 ساله پس از کسب تساوی 1-1 مقابل لستر سیتی با هواداران چلسی خداحافظی کرد و احساس خود را در این باره بیان نمود. به گزارش سایت رسمی چلسی، هیدینک در این باره گفت:


من اشک نمی ریزم، اما به هر صورت این اتفاق همواره عاطفی است. این اتفاقی دراماتیک و ناراحت کننده نیست چرا که من فکر می کنم بار دیگر باز خواهم گشت، نه خیلی زود، اما در آینده باز خواهم گشت. اما نه به صورت نقشی در معرض دید همگان، بلکه کمی پنهانی تر زیرا این چیزی است که من دوست دارم و ما تا حدودی درباره آن صحبت کردیم تا برای کمک به پسران آکادمی و سایرین همکاری داشته باشیم. بنابرین من نمی گویم که این یک خداحافظی دراماتیک و اشک آور است، بلکه می خواهم پس از پایان تابستان در نقش دیگری به فوتبال بازگردم.

 


هیدینک در خصوص آینده چلسی و رقابت در فصل بعد اظهار داشت:


من با اعتماد به نفس کامل می گویم که آن ها در فصل آینده به جایی که به آن تعلق دارند باز خواهند گشت و برای کسب جام مبارزه خواهند کرد تا در جایگاه چهارم، سوم، دوم و یا اول جدول قرار گیرند. این کار آسان نخواهد بود. در فصل جاری ما متوجه شدیم که سایر باشگاه ها تا چه اندازه می توانند خوب عمل کنند. ما لسترسیتی و تاتنهام را دیدیم و همچنین وستهم که کارشان را به خوبی انجام دادند. سایر باشگاه ها نیز انگیزه و اشتیاق دارند و منابع مالی بیشتری را در اختیار خواهند داشت و ممکن است چند استخدام و جذب نیروی هوشمندانه نیز داشته باشند. من تصور نمی کنم که از قبل چهار باشگاه تعیین شده باشند که آینده را در دست بگیرند.

 


مرد هلندی همچنین بابت پیشنهاد تمدید قرارداد جدید برای جان تری ابراز خرسندی نمود:


من خوشحالم که باشگاه و جان با یکدیگر در ارتباطند و در این باره حرف می زنند، این خوب است. نمی خواهم حدس و گمانی در این باره داشته باشم اما شخصاً امیدوارم آن ها مذاکراتشان را برای رسیدن به یک راه حل مدیریت کنند. اگر چه جان 35 ساله است اما هنوز از نظر ذهنی و جسمی بسیار آماده است و می تواند کمک زیادی بکند.

 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد