کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آدبایور: می خواهم در انگلستان همانند دروگبا از من یاد شود

مهاجم توگویی عقاب ها می خواهد با درخشش در فینال جام حذفی انگلستان با خاطره ای خوش این کشور را ترک کند.  
امانوئل آدبایور مهاجم نام آشنای کریستال پالاس دوست دارد به منزلت دیدیه دروگبا مهاجم افسانه ای چلسی در نزد فوتبال دوستان انگلیسی دست یابد. آینده این مهاجم در سلهورست پارک با توجه به قرارداد کوتاه مدتی که در ژانویه با کریستال پالاس به امضا رساند، نامشخص است و او احتمالا در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

اسکای اسپورتس گزارش می دهد: آدبایور در مدت حضورش در آرسنال، منچسترسیتی و تاتنهام، هرگز موفق به فتح جام حذفی انگلستان نشده است؛ او مایل است تا در انگلستان به کارش ادامه دهد ولی می گوید که پیشنهاداتی خارج از این کشور هم در دست دارد. وی به اسکای گفت:

تجربه حضورم در انگلستان زیبا بوده است و می خواهم به جایی برسم که در انگلستان همانند دیدیه دروگبا از من یاد شود.یقینا این امر امکان پذیر است (که به باشگاهی خارج از انگلیس بروم) اما شما از عشق من به فوتبال انگلستان آگاه هستید. برای ماندن همه کار می کنم ولی در غیر این صورت تنها می توانم از طرفداران، تمامی خبرنگاران حتی آن ها که از من انتفاد کردند، آن هایی که به جنگ یا دفاع از من برخاستند، تشکر کنم.اگر بتوانم در انگلیس بمانم، خوب است. اگر باید بروم، باز هم مشکلی نیست. از مکانی به انگلیس آمدم و اگر قرار باشد از انگلستان به جایی بروم، چرا که نه؟
این مهاجم بلند قامت ادامه داد:

در پایان راه، از حضور در فوتبال انگلیس خرسند خواهم بود.خوش شانسم که هنوز زنده هستم. من خوشبختم. همه ما انسان هستیم، کسی در حد اعلا نیست.  همگی اشتباه می کنیم و من نیز از خطاهایم درس گرفتم. هر یک از ماه راه مختص به خویش را در بر پیش می گیریم.
شنبه آینده، کریستال پالاس در ورزشگاه ومبلی و در فینال جام حذفی انگلستان به مصاف منچستریونایتد می رود. آدبایور به دست آوردن عنوان قهرمانی جام حذفی را "دیوانه کننده" می خواند.

اگر این آخرین بازی من در انگلستان باشد، تصاحب جام حذفی زیبا خواهد بود. عجب داستانی! در آرسنال نتوانستم به این عنوان دست یابم، به منچسترسیتی رفتم و با آن ها نیز در این راه به موفقیت دست نیافتم و سپس راهی تاتنهام شدم  اما آن جا نیز از قهرمانی باز ماندم. کسب چنین عنوانی با کریستال پالاس دیوانه کنندن است، نیست؟! در چنین سن و سالی، باید برنده این جام شوم. نمی توان به هیچ وجه گفت که فردا آن را کسب خواهم کرد. هیچ "شاید فردایی" برای من وجود ندارد؛ با توجه به آن چه که قبلا در لیگ انجام داده ام، گمان نمی کنم که سه یا چهار جام حذفی داشته باشم. الان وقت آن فرا رسیده؛ به من اجازه دهید بروم و  آن چه را که می خواهم، تصاحب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد