کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پدرو: از ترک کردن بارسلونا پشیمان نیستم

پدرو رودریگز اعلام کرده است از اینکه بارسلونا را به مقصد چلسی ترک کرده است، پشیمان نیست.   پدرو تابستان گذشته با مبلغ 21 میلیون پوند از بندر بارسلونا به غرب لندن رفت.

به نقل از استاندارد، این مهاجم 28 ساله تا سال 2019 با آبی های شهر لندن قرارداد دارد. وی فصل بدی را در استمفورد بریچ پشت سر گذاشت و سایت گل نام او را در میان خرید های بد فصل قرار داد.

من واقعا در چلسی خوشحال هستم و از این پشیمان نشده ام که که بارسلونا را ترک کردم. من هم اکنون به فصل آینده و اهدفمان فکر می کنم و این که تیم را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم. وقتی از شهرتان دور می شوید طبیعی است که دلتنگ می شوید اما از زندگی در لندن راضی هستم.
من مطمئن هستم فصل آینده فصلی خوبی برای من و برای باشگاه خواهد بود. ما برای لیگ برتر خواهیم جنگید، چیزی که آرزوی من است.  این مسئله بسیار ناامید کننده است که فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور نخواهیم داشت. اما این به ما برای فصل بعد انگیزه می دهد. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد