کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کونته: تمرکزم فقط روی ایتالیا است

کونته: تمرکزم فقط روی ایتالیا است
آنتونیو کونته مدعی شده تمرکزش کاملا روی تیم ملی ایتالیا و بازی های یورو 2016 است، نه چلسی.  
سرمربی فصل آینده چلسی گفته: کسانی که مرا می شناسند خوب می دانند که من در یک زمان فقط به یک موضوع رسیدگی می کنم. چون همیشه سعی می کنم به بهترین شکل ممکن به هر موضوعی رسیدگی کنم. یورو پایانی برای سفر دو ساله من است. می خواهم به بهترین شکل ممکن در این تورنمنت حاضر شوم. با این که می دانم سختی هایی داریم که توقعش را نداشته ایم. من همیشه درباره کار صحبت می کنم. باید سرمان پایین باشد و کارمان را بکنیم و هرچه در توان داریم بگذاریم.

منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد