کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جدایی موراتا از یووه قطعی به نظر میرسد/ ۵ باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال مهاجم سابق رئال

 موراتا، احتمالاً به لیگ جزیره خواهد رفت.
  
چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب موراتا هستند و رئال نیز می خواهد در این بین، سودی از فروش بازیکن سابقش، نصیب خود کند. طبق گزارش اسکای ایتالیا، جدایی موراتا از یوونتوس تقریباً قطعی شده و دو طرف نیز این موضوع را پذیرفته اند، بنابراین بازی فینال کوپا ایتالیا به احتمال فراوان آخرین بازی موراتا با پیراهن یوونتوس خواهد بود.

رئال بندی در قرارداد موراتا دارد که می تواند این بازیکن را با ۲۳ میلیون پوند دوباره به خدمت بگیرد. البته کهکشانی ها تمایلی به استفاده از وی در ترکیب تیمشان ندارند و فقط می خواهند این بازیکن را دوباره بخرند و با قیمت بالاتری به یکی از ۵ مشتری مصر موراتا، بفروشند.

موراتا سه گزینه خوب در لیگ جزیره پیش روی خود دارد، آرسنال، یونایتد و چلسی. در این بین کونته تمایل بیشتری برای جذب مهاجم یوونتوس دارد و حاضر است پیشنهاد خوبی را هم به این بازیکن ارائه دهد. وضعیت مبهم نیمکت یونایتد، این تیم را در کورس رقابت برای جذب این بازیکن قدری عقب انداخته است.

البته ناپولی و پاریسن ژرمن هم دیگر مشتریان موراتا هستند ولی این بازیکن اسپانیایی تمایل دارد تا راهی لیگ جزیره شود و احتمالاً سایر پیشنهادات خارجی را به دلیل حضور در لیگ برتر انگلیس، رد خواهد کرد.

منبع:وبسایت نود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد