کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گزینه های تقویت خط حمله چلسی

 Gonzalo Higuain

آبی های لندن تنها موفق به ثمر رساندن 59 گل در لیگ جزیره شدند و بازیکنی را نیز در جمع گلزنان برتر نداشتند. 

 

بنابر گزارش bleacherreport، باشگاه چلسی به دنبال تغییرات اساسی در پست مهاجم است که هیگواین از ناپولی، آلوارو موراتا از یوونتوس و روملو لوکاکو از اورتون جزو اصلی ترین گزینه های آبی های لندن هستند.

طبق گزارش سیمون جونز از میل آنلاین، آبی های لندن نیاز به خرید مهاجم را به شدت احساس می کنند. هم اکنون وضعیت به گونه ای است که دیگو کوستا قصد بازگشت به اتلتیکو مادرید را دارد و از طرفی، عملکرد ضعیف لوییک رمی نیز می تواند او را در تابستان در لیست فروش چلسی قرار دهد و رادامل فالکائو نیز قرار است تا به موناکو بازگردد که همه این ها به این معنی است که چلسی نیاز به خرید مهاجم در تابستان خواهد داشت.

در این بین، باید توجه داشت که هیچ کدام از گزینه های مطرح شده برای چلسی ارزان نخواهند بود چون ناپولی در حال حاضر به دنبال ارتقا دادن بند آزادسازی مهاجم 28 ساله خود به میزان 72 میلیون پوند است درحالی که ارزش لوکاکو در حدود 65 میلیون پوند تخمین زده شده است.

اما برخلاف هیگواین و لوکاکو، وضعیت موراتا پیچیده تر از دو گزینه معرفی شده است چون طبق گزارش نویسنده AS، رئال مادرید درنظر دارد تا با استفاده از بند بازگرداندن این بازیکن به سانتیاگو برنابئو که در قرارداد انتقال او به یوونتوس گنجانده شده بود، او را با هدف فروش و به دست آوردن سود حاصل از فروش، به برنابئو بازگرداند. درخصوص موراتا، کوریره دلو اسپورت ایتالیا نیز گزارش داد که آرسنال با 51 میلیون پوند خواهان به خدمت گرفتن او است. لازم به ذکر است که موراتا در فصل سپری شده سری آ، با به ثمر رساندن 14 گل، تنها یک گل بیشتر از فصل گذشته به ثمر رساند.

با این حال، آنچه که واضح به نظر می رسد این است که چلسی برای جذب مهاجمی بزرگ، نیاز به هزینه زیاد دارد. با اعتمادی که چلسی در فصل سپری شده به دیگو کوستا کرد و نتیجه مطلوبی از آن نگرفت، احتمالا کونته برای جذب مهاجمی گلزن اقدام خواهد کرد و این در حالی است که ذخیره های کوستا نیز رمی و رادامل نا آماده هستند به صورتی که حتی گاس هیدینک مجبور شد تا تن به انتقال الکساندر پاتو در نقل و انتقالات ژانویه بدهد. اما حتی این ذخیره ها نیز انتظارات را برآورده نکردند چون (طبق آمار سایت هو اسکورد) این سه مهاجم ذخیره چلسی در مجموع تنها سه گل را در لیگ جزیره به ثمر رساندند که سهم هر کدام یک گل بود.

Pato

بنابراین با احتمال خروج کوستا از استمفوردبریج، چلسی و آنتونیو کونته ممکن است که حتی نیاز به جذب دو مهاجم در تابستان را احساس کنند هرچند که برتراند ترائوره جوان نیز در تیم حضور دارد، مهاجمی که موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل در لیگ جزیره، موثرتر از سه مهاجم دیگر چلسی عمل کند.

هرچند که هیگواین در فصل سپری شده سری آ، 36 گل را در 35 بازی به ثمر رساند و رکورد جدیدی را در سری آ به نام خود ثبت کرد اما به نظر می رسد که لوکاکو و موراتا گزینه های بهتری برای آینده نگری چلسی باتوجه به سن کمتر نسبت به هیگواین هستند که از بین این دو نیز، قاعدتا لوکاکو با تجربه بازی در انگلستان و حتی سابقه حضور در استمفوردبریج، بهترین گزینه برای چلسی خواهد بود. لوکاکو همچنین 60 گل را در 4 فصل اخیر لیگ جزیره به ثمر رسانده و به خوبی خود را اثبات کرده است.

اما درخصوص لوکاکو شاید تنها نکته آزاردهنده برای چلسی و هواداران این تیم، پرداخت بیش از دو برابر مبلغی است که او را در تابستان 2014 با 28 میلیون پوند به اورتون به فروش رساندند، هرچند که قاعدتا در انتقال لوکاکو به اورتون، بندهای پیچیده ای از سوی باشگاه چلسی گنجانده شده است. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد