کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گریزمان: قبل از آغاز یورو به گمانه زنی ها پایان خواهم داد

آنتوان گریزمان مهاجم گلزن تیم اتلتیکو مادرید، صراحتا از تمدید قرارداد خود با اتلتیکو مادرید سخن گفت. 

 

 گریزمان مهاجم تاثیرگذار تیم سیمئونه، در گفت و گو با جورج بلشو از AS، صراحتا از ارائه شدن قرارداد جدید به او از سوی باشگاه اتلتیکو مادرید و ماندن در تیم سیمئونه خبر داد تا به این ترتیب، آب پاکی را روی دستان منچستریونایتد و چلسی و سایر تیم هایی که به دنبال او هستند ریخته باشد.


گریزمان بیان کرد: "من گفته بودم که اتلتیکو در جمع پنج تیم برتر اروپا است و هم اکنون حقیقت این است که ما در جمع دو تیم برتر  قرار داریم و امیدوار هستم که بهترین تیم  اروپا نیز  شویم. اتلتیکو به من یک پیشنهاد جدید ارائه کرده است و من نیز می خواهم که در اتلتیکو بمانم. من می خواهم که به همه گمانه زنی ها قبل از آغاز یورو پایان دهم تا بتوانم با ذهنی آسوده در فرانسه بازی کنم."


این مهاجم فرانسوی باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا، پس از پیوستن به این تیم در تابستان 2014، تا کنون موفق به ثمر رساندن 57 گل در 106 بازی شده است که به همین دلیل، تنها منچستریونایتد و چلسی به دنبال او نیستند و تیم پاریسن ژرمن فرانسه نیز خواهان او است چون طبق گزارش اکیپ، پاریسن ژرمن برای جایگزینی ابراهیموویچ، لاکازته، نیمار و گریزمان را در نظر دارد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد