کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آسمیر بگوویچ: لیگ جزیره، مکان هیجان انگیزی برای رقابت است

دروازبان بوسنیایی چلسی ضمن حمایت از ژوزه مورینیو بابت قبول هدایت منچستر یونایتد، لیگ جزیره را مهیج ترین و رقابتی ترین لیگ جهان توصیف کرد. 

 

   پس از برکناری لوئیس فن خال از هدایت منچستر یونایتد، ژوزه مورینیو جایگزین او شد تا این بار خود را روی نیمکت داغ شیاطین سرخ به چالش بکشد که در این راستا، حمایت دروازبان سابق خود در تیم چلسی را دریافت کرد. آسمیر بگوویچ همچنین انتظار داشت که منچستر یونایتد در فصل آینده با آقای خاص برای قهرمانی در لیگ جزیره رقابت کند و به همین دلیل لیگ جزیره را در فصل آینده مهیج توصیف کرد.


بگوویچ در گفت و گو با اسکای بیان گفت:


منچستر یونایتد با هدف حضور مجدد در لیگ قهرمانان اروپا، قرار گرفتن در جمع تیم های بالای جدول و حتی فتح لیگ جزیره وارد فصل جدید خواهد شد. قطعا لیگ جزیره لیگی است که دوست دارید در آن حضور داشته باشید چون مشخصا رقابتی ترین لیگ جهان است و با وجود حضور تمام مربیان بزرگ جهان در اینجا، مکان هیجان انگیزی برای رقابت خواهد بود.   به صورت کلی فکر می کنم که داشتن فوتبال ژوزه مورینیو اتفاق بزرگی برای لیگ جزیره است. او شخصیتی بزرگ و یکی از بهترین مربیان جهان است و وضوحا بازگشت او به فوتبال اتفاق بزرگی خواهد بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد